יישאר בפ.ס.ז'? יחזור לברצלונה? יטוס ל-MLS? או אולי ישוב לארגנטינה אל ניואלס? אף אחד לא יודע מה יהיה הצעד הבא של לאו מסי. מלבד "הפרעוש" עצמו כמובן. מה שכן, בצרפת מדווחים הערב (שישי) כי הדחה של פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות עלולה להוביל לסיום דרכו של אלוף העולם הטרי בכדורגל הצרפתי.
על-פי פרסום ב"לה-פריזיאן", הדחה של האלופה הצרפתית מול באיירן מינכן (שניצחה בפריז 0:1 במשחק הראשון בין שתי הקבוצות) תגרום למסי לרצות "לפתוח דף חדש" וכנראה לעזוב את פ.ס.ז' אחרי שנתיים.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יישאר בקיץ בצרפת? מסי
(צילום: AP)
השיחות בין מסי בן ה-35 לפ.ס.ז' בכל הנוגע להארכת החוזה מאוד מתקדמות וכבר דווח בעבר שמרבית תנאיו סוכמו, אך כנראה שיש עוד גורם שצריך לקחת בחשבון. כמובן שהדחה מהמפעל עלולה לפגוע כלכלית בפ.ס.ז', בצורה שהיא תצטרך, אם וכאשר, להפחית בשכרו של מסי שעומד על 38 מיליון אירו לעונה.
מי שבינתיים מפנטז על הגעתו של מסי לקבוצה הוא פיל נוויל, מאמנה האנגלי של אינטר מיאמי מה-MLS. נוויל אישר בריאיון ל"טיימס" הבריטי כי הקבוצה בבעלות דייויד בקהאם חושקת לא רק במסי, אלא גם בסרחיו בוסקטס. "אנחנו רוצים להביא את השחקנים הטובים בעולם למועדון הזה", אמר נוויל. "מסי ובוסקטס הם שחקנים נהדרים שיהוו יתרון עצום לארגון הזה. עבור ה-MLS, ההחתמה שלהם תהיה שובר שוויון".
2 צפייה בגלריה
נוויל
נוויל
מקווה לנס. נוויל
(צילום: AP)
"מאז שהצטרפתי למיאמי, אני חושב שפרסמו בהקשר שלנו מו"מ עם כמעט כל שחקן מוביל בכדורגל העולמי. מסרחיו ראמוס, דני אלבס, רוברט לבנדובסקי, וויליאן, ססק פברגאס ועד לואיס סוארס", המשיך נוויל. "עכשיו מדברים על שחקנים נוספים".
מה שכן, נוויל מודה שזה יהיה חלום עבורו לצרף את מסי: "כל החיים של המועדון הזה ישתנו. אולי יצטרכו עצים גדולים יותר מסביב למתחם האימונים ואבטחה מוגברת. אולי בעצם יצטרכו לשנות את הפתח לאצטדיון".