סערה במנצ'סטר יונייטד בעקבות הריאיון של כריסטיאנו רונאלדו. חבריו לקבוצה של הפורטוגלי מרגישים כי הוא זלזל במועדון ולפי הדיווחים באנגליה מנסים להבין למה עשה זאת. לא רק השחקנים, גם אוהדי הקבוצה זועמים על CR7 בעקבות דבריו.
שחקני מנצ'סטר יונייטד התכוננו לטוס חזרה ממשחק החוץ בפולהאם (בו ניצחה יונייטד 1:2), כשנתקלו בכותרות שעורר אותו ריאיון. כזכור, כריסטיאנו רונאלדו טען כי "מנצ'סטר יונייטד ניסתה לדחוק אותי החוצה" והפנה אצבע מאשימה כלפי המאמן אריק טן האח, אבל לא רק. רונאלדו הודה כי אין לו כבוד למאמן ההולנדי ואף אמר כי הוא מרגיש "נבגד".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: גטי אימג'ס)
בנוסף, האשים השחקן בן ה-37 את המועדון בחוסר אמפתיה לבתו כשהייתה חולה - זאת לאחר שביולי האחרון הקבוצה התנהלה כלפיו בחשדנות כשלא רצה להצטרף למחנה האימונים.
על פי דיווחים שונים בתקשורת האנגלית, חבריו לחדר ההלבשה של הפורטוגלי "מאוכזבים בענק" בעקבות מעשיו. במועדון אמרו כי הם "שוקלים את כל האפשרויות" העומדות בפניהם בכל הנוגע לעתידו של רונאלדו באולד טראפורד.
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
במועדון שוקלים את כל האפשרויות כדי להגיב לדברי רונאלדו. אריק טן האח
(Getty Images)
במועדון מרגישים כי כריסטיאנו רונאלדו תמיד זכה מהם לכבוד, אפילו לאחר שביקש לעזוב בעקבות תקרית החילוף מול טוטנהאם. בסקיי טוענים כי לשחקן הובטח ביום חמישי כי יפתח בהרכב מול פולהאם, אך ביום המשחק התבשר כי לא יעלה ב-11. לאחר מכן הודיע רונאלדו כי הוא חולה ולא נסע עם הקבוצה למשחק החוץ.
גם אוהדי מנצ'סטר יונייטד זועמים בעקבות דבריו של רונאלדו. "האגו שלו הרס הכל, הוא הרס את המורשת שלו ככדורגלן וכאדם", צייץ אוהד בטוויטר, בציוץ שזכה לתהודה רבה. "ככל שרונאלדו יעזוב מהר יותר, כך יהיה טוב יותר. אנחנו לא צריכים את הקרקס הזה, יש לנו קבוצה טובה יותר בלעדיו", כתב אוהד אחר.