סוגיית קיליאן אמבאפה ממשיכה להעסיק את צרפת. כזכור, הכוכב בן ה-24 הודיע לאחרונה לפ.ס.ז' כי אין לו כוונה להאריך בשנה נוספת את חוזהו אשר יפוג ב-2024. הקבוצה הבהירה שלא תאפשר לנכס שלה להשתחרר בחינם, והציבה בפניו אולטימטום: תחדש חוזה או שתעזוב מיד.
לאונרדו, המנהל הספורטיבי של אלופת צרפת לשעבר - הדיווחים היו כי אמבאפה דחף לפיטוריו בקיץ שעבר - התייחס אתמול (ראשון) לסוגייה בריאיון ל"לאקיפ" ותקף את הכוכב. "אני חושב שהגיע הזמן של אמבאפה לעזוב, לא משנה איך", אמר הברזילאי שגם שיחק בקבוצה בעונת 1996/97. "המועדון הזה היה קיים לפני קיליאן ויהיה גם אחריו. הוא נמצא בפריז שש שנים ובתקופה הזו חמישה מועדונים שונים זכו בליגת האלופות. זה אומר שאפשר בהחלט לקחת את התואר הזה גם בלעדיו. הוא עדיין לא שחקן שמסוגל באמת להנהיג קבוצה. הוא שחקן נהדר, לא מנהיג. הוא סקורר גדול, לא אדם יצירתי. קשה לבנות קבוצה סביבו".
1 צפייה בגלריה
לאונרדו ואמבאפה
לאונרדו ואמבאפה
"הוא לא מנהיג". לאונרדו ואמבאפה
(צילום: AP Photo/Michel Euler)
אמבאפה לא מופיע על הפוסטר הרשמי של פ.ס.ז' למשחק ראווה ביפן נגד אל נאסר הסעודית של כריסטיאנו רונאלדו, לאחר שהיה בפוסטר המקורי.
הקבוצה צירפה הקיץ כבר חמישה שחקנים: הקשר מנואל אוגארטה מספורטינג ליסבון (60 מיליון), המגן/בלם לוקאס הרננדז מבאיירן מינכן (50), שחקן הכנף לי קאנג־אין ממאיורקה (22), וגם שחקן הכנף מרקו אסנסיו מריאל מדריד והבלם מילאן שקריניאר מאינטר שהגיעו בחינם.