עוסמאן דמבלה נמצא כעת בפריז, לקראת חתימה בפ.ס.ז', שתהפוך רשמית במהלך השבוע - כך חשף המנהל המקצועי מתאו אלמני של אלופת ספרד בסיום הניצחון 2:4 על טוטנהאם בגביע גאמפר (90 דקות למנור סולומון).
צ'אבי נשאל על כך והשיב: "אם הוא יעזוב, נצטרך להתחזק, ההנהלה מודעת לכך". הספרדי המשיך ודיבר על העתיד: “אני לא יודע אם אנסו פאטי יישאר, עד ה-31 באוגוסט יש הרבה דברים שיכולים לקרות. הוא מתאמן טוב, כמו גם פראן טורס וראפיניה. ניימאר? אני לא יכול להגיד כלום כי הוא שחקן של קבוצה אחרת. בשנה שעברה אמרתי וכעסו עליי. השוק פתוח והכל יכול לקרות". פרנקי דה יונג נפרד מדמבלה: "אנחנו מאבדים שחקן טוב מאוד, עם המון איכויות. הוא עושה הכל על המגרש. נתגעגע אליו".דמבלה משחק בברצלונה מאז 2017, אז נרכש מבורוסיה דורטמונד בסכום המוערך בכ-148 מיליון אירו. ב-127 הופעות ליגה שערך במדי הקבוצה, כבש 27 שערים.
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
בדרך לפ.ס.ז'. דמבלה
(AFP)
2 צפייה בגלריה
לאמין ימאל
לאמין ימאל
רק בן 16. ימאל
(צילום: EPA/Quique Garcia)
במשחק אתמול מצאה את עצמה ברצלונה בפיגור 2:1 עד הדקה ה-81 - אבל פראן טורס (81), אנסו פאטי (90) ועבדה (90+3) השלימו מהפך דרמטי. זה קרה בין היתר בזכות ילד הפלא של האלופה, שחקן הכנף לאמין ימאל בן ה-16 (חגג יום הולדת רק ב-13 ביולי), שעלה מהספסל בדקה ה-80 במצב של 2:1, תוך דקה בישל את השוויון והיה חלק מרכזי גם בשני השערים הנוספים עם מגוון מהלכים נהדרים.
"השואו של לאמין ימאל", נכתב ב'ספורט' הספרדי. "לטוטנהאם היה מאוד נוח על המגרש, אבל מה שלא היה לה זה את לאמין ימאל. כמו שעשה ליאו מסי מול יובנטוס לפני שנים, שחקן הנוער עשה את ההבדל ודופק על דלתות הקבוצה הראשונה". ב'פורבס' נכתב כי "לאמין ימאל ניצח את טוטנהאם עם ההופעה הכי טובה בגביע גאמפר מאז לאו מסי ב-2005".
צ’אבי התלהב גם הוא ואמר: "הוא כישרון גדול, זה נהדר לראות אותו משחק, והוא רק בן 16". הקפטן החדש סרג'י רוברטו הוסיף: "בירכתי אותו אותו, הוא היה מדהים. אנחנו לא צריכים למהר איתו, צריכים להיות סבלניים עם השחקנים הצעירים, הם עושים עבודה טובה מאוד ואני מעודד אותם להמשיך כך". פרנקי דה יונג אמר: "השחקנים הצעירים שלנו מציגים איכות, כישרון ותשוקה. זו ברצלונה, תמיד היו כאן שחקנים צעירים מוכשרים".