פרק נוסף נרשם הערב (שבת) באגדה של רקסהאם, קבוצת הכדורגל הוולשית שרכש כוכב ההוליווד ראיין ריינולדס יחד עם חברו רוב מקהלני, כשהשניים הצעידו אותה אל הליגה השלישית בטיבה באנגליה - 'ליג 1'.
הסנדרלה של הצמד ההוליוודי ניצחה הערב 0:6 את פורסט גרין והשלימה בעצם עלייה שנייה רצופה בתוך שנתיים. על החגיגה ההיסטורית במשחק העלייה חתומים אליוט לי (17), פול מולין (23, 45+1), ראיין בארנט (63), ג'ק מריוט (84) וראין איניס (עצמי).
3 צפייה בגלריה
רקסהאם ראיין ריינולדס רוב מקהלני
רקסהאם ראיין ריינולדס רוב מקהלני
ריינולדס ומקהלני חוגגים ביציע
(צילום: Reuters/Ed Sykes)
3 צפייה בגלריה
רקסהאם סטיבן פלטשר ולי אליוט
רקסהאם סטיבן פלטשר ולי אליוט
שחקני רקסהאם סטיבן פלטשר ולי אליוט פותחים את השמפניות
(צילום: Charlotte Tattersall/Getty Images)
עם שריקת הסיום מיהרו האוהדים לחגוג פרק נוסף ובלתי נשכח במועדון מרוצי הסוסים שבבעלותם של ריינולדס ומק'הלני, זאת כשנותרו לקבוצה של המאמן פיל פרקינסון שני מחזורים נוספים לסיום העונה.

הכל התחיל די במקרה

רקסהאם נרכשה ע"י ריינולדס ומקלהני בנובמבר 2020 והופקה עליה סדרת דוקו בשם "ברוכים הבאים לרקסהאם". לפני כשנתיים היא סיימה במקום השני והפסידה בפלייאוף לגרימסבי, אבל בשנה שעברה היא כבר רשמה סוף הוליוודי אמיתי כשעלתה לראשונה לאחר 15 שנה לליג 2, אחרי ניצחון 1:3 על בורהאם ווד. הערב, כאמור, נרשם פרק מרגש נוסף.
3 צפייה בגלריה
רקסהאם המאמן פיל פרקינסון
רקסהאם המאמן פיל פרקינסון
רקסהאם המאמן פיל פרקינסון
(צילום: Charlotte Tattersall/Getty Images)
ב-2020 רוב מקהלני סיפר לחברו ראיין ריינולדס שהוא מתכוון לרכוש קבוצת כדורגל מהליגות הנמוכות כדי להפוך אותה לקבוצה מובילה. באותו זמן רקסהאם נקלעה לקשיים כלכליים והיא הייתה בסכנת סגירה. ריינולדס החליט להצטרף ליוזמה, השניים שיכנעו את האוהדים להעביר לידיהם את הקבוצה בשיחת זום, והשקיעו סכומים גדולים כדי להביא שחקני רכש לקבוצה (כמובן, בקנה המידה של הליגה החמישית).
"זה היה הזוי, הייתי בשיחת זום עם ראיין ריינולדס והילדים שלי כעסו עלי שלא אמרתי להם", אמר האוהד ספנסר האריס בראיון בעונה שעברה, "ריינולדס התלהב מכך שאנחנו משחקים באחד ממגרשי הכדורגל הישנים בעולם". רקסהאם הוולשית הוקמה לפני 158 שנים ולא זכתה להצלחה גדולה, מלבד הופעות ספורות בגביע המחזיקות בשנות ה-70 כי זכתה בגביע הוולשי. כעת היא נמצאת במוקד העניין של הכדורגל העולמי ומי יודע, אולי היא תגיע לפרמייר-ליג ביום מן הימים.