עתידו המקצועי של לאו מסי ממשיך להעסיק את תקשורת הספורט העולמית, לאחר שאמש (שלישי) פורסם כי הכוכב הארגנטינאי צפוי לחתום לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת, באל-הילאל הסעודית.
בראיון שנתן לרשת 'ESPN' תרם מאמנו לשעבר ומנג'ר מנצ'סטר סיטי בהווה, פפ גווארדיולה, את שני הסנט שלו להערכות הנוגעות לעתידו של ה"פרעוש", כשטען ש"מסי יעשה את הבלתי אפשרי על מנת לחזור לברצלונה".
1 צפייה בגלריה
"מקווה שיידעו להיפרד ממנו כפי שמגיע לו". גווארדיולה ומסי
"מקווה שיידעו להיפרד ממנו כפי שמגיע לו". גווארדיולה ומסי
"מקווה שיידעו להיפרד ממנו כפי שמגיע לו". גווארדיולה ומסי
(רויטרס)
החוזה של ה"פרעוש" בפ.ס.ז' אמור להסתיים ב-1 ביוני, ועל פי מספר פרסומים השחקן בן אמור להרוויח באל-הילאל סכום אסטרונומי הנע סביב 600 מיליון אירו לעונה. בסוכנות AFP טוענים כי גורם סעודי שמעורה בפרטי המו"מ בין הצדדים, סיפר כי כל הפרטים כבר נסגרו, וכי הארגנטינאי בן ה-35 ישחק בעונה הבאה במפרץ.
ב'רויטרס' נטען אתמול כי אל-הילאל מתכוונת להציע חוזים לחבריו של מסי מברצלונה סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, כדי לפתות אותו לחתום. לצד זאת, בארגנטינה דווח כי אשתו של מסי, אנטונלה, לא הייתה רוצה להעביר את משפחתה לסעודיה, ועשויה לחסום את המהלך.
בראיון ששודר היום, יממה לאחר ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי מול ריאל מדריד במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, כאמור, הוסיף גווארדיולה את הזווית שלו לסיפור המסקרן. "הוא השחקן הכי גדול בכל הזמנים", קבע המנג'ר. "בעשורים האחרונים ברצלונה הייתה להיט וזה לא היה אפשרי בלעדיו. ואני לא מדבר על מספרים, אלא על טוהר המשחק, היופי, האסתטיקה, האפקטיביות.
"בתור חבר מועדון בברצלונה, אני מקווה שיום אחד המועדון יוכל להיפרד מליאו כפי שמגיע לו", אולם גם פפ יודע שנוכח היכולות הכלכליות של ברצלונה מדובר אולי במשאלת לב של מסי אבל במעבר כמעט לא ריאלי.