עומר אצילי בדרך לשיתוף פעולה יוקרתי? לפי דיווח שפורסם היום (שבת) באיחוד האמירויות, אל-עין, קבוצתו החדשה של שחקן הכנף הישראלי בן ה-29, מעוניינת להחתים את אדן האזר, ששוחרר לאחרונה מריאל מדריד. לפי הדיווחים הוא מחזיק בהצעות מסעודיה וארה"ב, וגם פרישה נמצאת על הפרק.
בארבע העונות שלו בבלאנקוס מאז שנקנה עבור 100 מיליון אירו, במהלכן התמודד עם לא מעט פציעות, שחקן הכנף הבלגי בן ה-32 לא הזכיר אפילו במעט את היכולת שהציג במדי צ'לסי וליל, אצלהן היה נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם. בעונה החולפת הוא רשם רק שש הופעות בליגה הספרדית והיכולת הרעה הגיעה גם לנבחרת, ממנה החליט לפרוש אחרי המונדיאל בקטאר.
1 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
עבר ארבע שנים קשות. הזאר
(צילום: AFP)

אימפריה בכדורגל הערבי

אחד השיקולים המרכזיים בהחלטה של אצילי ללכת על אופציית אל-עין, הייתה זהות המאמן – אלפרד סחרודר, שאימן בעבר את איאקס, טוונטה וקלאב ברוז', ושימש עוזר מאמן לרונלד קומאן בברצלונה.
אל-עין, אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הערבי, הפך לשם דבר בזכות העלייה לגמר גביע העולם למועדונים ב-2018. הקבוצה מאבו-דאבי ניצחה את ריבר פלייט הארגנטינאית ועלתה לגמר שם הפסידה לריאל מדריד. את העונה החולפת סיימה הקבוצה במקום השני בליגה המקומית, ובמרחק שלוש נקודות מהאלופה שבאב אל-אהלי. אחד מהשמות המוכרים בישראל שלבשו את מדי אל-עין הוא לא אחר מאשר שחקן בית"ר ירושלים, דנילו אספרייה, שאפילו הביע את רצונו לחזור אליה.