בליגות ברחבי אירופה ממשיכים לדחוף מה שיותר משחקים עד פגרת המונדיאל, וגם הערב (חמישי) נערכו מחזורים בחלק מהליגות הגדולות באירופה. בגביע הליגה האנגלי, מנצ'סטר יונייטד גמלה לאסטון וילה על ההפסד במחזור הליגה האחרון והדיחה אותה עם 2:4 בדרך לשמינית הגמר.
באיטליה יובנטוס השיגה ניצחון חמישי ברציפות והיא רחוקה כבר שתי נקודות בלבד ממילאן שבמקום השני. בספרד ולנסיה הביסה את בטיס, זאת בנוסף למשחקה של ריאל מדריד מול קאדיס.

איטליה

ורונה - יובנטוס 1:0 | האם הגברת הזקנה סוף סוף עולה על דרך המלך? לאחר הקמפיין החלש בליגת האלופות ופתיחת העונה הנוראית, יובנטוס סופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים בסרייה A והיא במקום הרביעי, שתי נקודות בלבד מהאלופה מילאן שבמקום השני. מויז קן כבש את השער היחיד במשחק לזכות הביאנקונרי בדקה ה-60 לאחר בישול של אדריאן ראביו. אלכס סנדרו הורחק בתוספת הזמן, אך זה לא השפיע על זהות המנצחת.
תוצאה נוספת: לאציו - מונזה 0:1
1 צפייה בגלריה
שחקן יובנטוס מויזה קן
שחקן יובנטוס מויזה קן
שחקן יובנטוס מויזה קן
(EPA)

גביע הליגה האנגלי

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 2:4 | לאחר ההפסד במחזור הליגה האחרון, הגיעו השדים האדומים עם מוטיבציה למשחק גביע הליגה נגד אסטון וילה במסגרת הסיבוב השלישי. האורחת הוליכה פעמיים, אך השחקנים של אריק טן האח השוו בשני המקרים והצליחו להשיג את המהפך משער של ברונו פרננדש (78). סקוט מקטומיניי נעץ את האחרון לזכות המארחת שתי דקות בתוך תוספת הזמן ויונייטד בשמינית גמר גביע הליגה.
תוצאות מהליגה הספרדית: ראיו וייקאנו - סלטה ויגו 0:0 ולנסיה - בטיס 0:3