ברוך הבא לפרמייר-ליג מנור סולומון. כוכב נבחרת ישראל כבש הערב (שבת) שער בכורה במדי פולהאם. הקשר הישראלי מצא את הרשת בבעיטה מתוך הרחבה ב-0:2 הביתי של קבוצתו מול נוטינגהאם פורסט במסגרת המחזור ה-23 של הפרמייר-ליג.
כזכור, סולומון בן ה-23 נפצע באוגוסט אחרי המשחק הראשון מול ליברפול במחזור הראשון ורק לאחרונה חזר לעניינים. היום הוא עלה כמחליף בדקה ה-71 במקום וויליאן, שכבש את השער הראשון, ובדקה ה-88 ניצל את ההזדמנות אליה הגיע באופן מושלם וכבש בבעיטה מתוך הרחבה את השער הראשון שלו בפרמייר-ליג. זהו שער ראשון של כדורגלן ישראלי בפרמיירליג מאז אוקטובר 2018, אז בירם כיאל עשה את זה במדי ברייטון מול ניוקאסל.
2 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
סולומון חוגג
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
סולומון בועט
סולומון בועט
סולומון בועט פנימה
(צילום: רויטרס)
פולהאם השיגה ניצחון אחרי שלושה משחקי ליגה בהן לא הצליחה להשיג שלוש נקודות, והיא עשתה זאת דווקא מול נוטינגהאם שערב המחזור הייתה הקבוצה שהשיגה הכי הרבה נקודות ב-2023 בפרמייר-ליג (11 מתוך 15). יש לציין כי נוטינגהאם איבדה את שני הבלמים שלה כבר בשבע הדקות הראשונות.

בכורה לגלוך בזלצבורג, עוד שער לבריבו

אחרי שקיבל את כל האישורים, אוסקר ערך הערב (שבת) את הופעת הבכורה שלו ברד בול זלצבורג, שניצחה 0:4 ביתי את אוסטריה לוסטנאו במסגרת המחזור ה-17 בבונדסליגה האוסטרית, שחזרה היום מפגרת החורף הארוכה.
גלוך נכנס כמחליף בדקה ה-73 במקום לוקה סושיץ' הקרואטי. פרננדו כבש צמד עבור זלצבורג (48, 52). ניקולס זיוואלד כבש את השלישי (78) וניקולס קפאלדו סגר עניין (91). ביום חמישי הקרוב יש לזלצבורג אתגר גדול: משחק מול רומא של ז'וזה מוריניו בפלייאוף הליגה האירופית.
תאי בריבו, חלוץ נבחרת ישראל, כבש הערב את שערו השמיני העונה בסגרת הליגה האוסטרית (ה-16 בכל המסגרות), אבל השער המצמק שלו (87) לא עזר לקבוצתו וולפסברגר שהפסידה 2:1 לטירול.