לא נראה שזה יקרה בקרוב, אבל בכל מקרה ביום שלאו מסי יתלה את נעליו נראה שיש המשך לשושלת המשפחתית. לפחות ביממה האחרונה הרשת בשיגעון סביב מתאו מסי בן ה-8, אחד משלושת ילדיו של "הפרעוש", בעיקר לאור סרטון ובו נראה היורש כובש שלושער במדי קבוצת הילדים של אינטר מיאמי.
לאחר שמסי חתם בקבוצת ה-MLS, בניו נרשמו לאקדמיה של אינטר מיאמי ובינתיים נראה שמי שירש את הגנים של אבא הוא מתאו. לפחות על-פי אותם סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות, מתאו מזכיר את אבא בכל שמהתל ביריביו וכובש בטבעיות.
1 צפייה בגלריה
מתיאו מסי
מתיאו מסי
מסי, אנטונלה והילדים אחרי הזכייה שם ארגנטינה במונדיאל
(צילום: Marcelo Endelli/Getty Images)
צפו בשלושער של מסי ג'וניור
למסי ג'וניור יש כבר 10 שערים העונה בקבוצת הילדים של המועדון והמעריצים של הכוכב הארגנטינאי (האבא, לא הבן) באקסטזה. חלק מהם הגיבו: "הוא מזכיר את אבא, יש יורש ללאו".
האמת, כבר במשך שנתיים - מאז שהחל לשחק כדורגל בקבוצת גילאים כלשהי - מתאו גורם לשיגעון ברשת. באפריל האחרון, למשל, עלה עוד סרטון ויראלי לרשת, בו נראה מתאו מלהטט על כר הדשא. אז צורף הכיתוב לסרטון: "מתאו יביא לנו את גביע העולם החמישי". זאת אחרי שאביו הוליך את האלביסלסטה לזכייה בלתי נשכחת במונדיאל האחרון בקטאר.
עוד סרטון שממחיש את הכישרון ברגליו של מתאו
בתקשורת הארגנטינאית, אגב, חישבו אז את הזמן שנותר עד שיגיע מתאו אל הנבחרת: "הוא יוכל לקחת חלק בנבחרת הבוגרת של ארגנטינה בעוד שניים או שלושה מונדיאלים". כזכור, רק לאחרונה הודיע נשיא ההתאחדות הארגנטינאית, קלאודיו טאפיה, כי הוא מתכנן להוביל מהלך של הפרשת המספר 10 - כשמסי בן ה-36 יחליט לתלות את נעליו. "כשהוא יפרוש לא נאפשר יותר ללבוש את המספר 10 בנבחרת ארגנטינה, כהוקרה למה שהוא תרם. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענו ולכבוד לו הוא ראוי", הסביר טאפיה.