לאו מסי לא ציפה שכך ייראה הקאמבק שלו להרכב של אינטר מיאמי. אחרי שלא שיחק בקבוצה מעל לשבועיים, "הפרעוש" פתח הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-11, אך הרגיש כאבים ברגלו עוד לפני ההפסקה והוחלף בדקה ה-37.
שלוש דקות קודם לכן הוא ראה את חברו, ג'ורדי אלבה, מוחלף גם כן בשל פציעה. ולמרות הכל, אינטר מיאמי לא התקשתה להביס 0:4 את טורונטו - ניצחון שהשאיר את חלום העלייה לפלייאוף ה-MLS בחיים. מה שכן, מיד אחרי היציאה של מסי, החלו אוהדי טורונטו לנטוש את היציעים בהמוניהם. ארה"ב, אתם יודעים.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
לא הקאמבק לו ייחל. מסי
(צילום: Carmen Mandato/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי יורד לספסל, רגע לאחר שהוחלף
(צילום: JOE RAEDLE / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
פקונדו פריאס העלה את מיאמי ליתרון, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. רוברט טיילור, שהיה זה שהחליף את מסי, הכפיל (54) בשער נפלא מ-25 מטר. בנג’מין קרמאסקי הוסיף (73) וטיילור חתם את התוצאה (87). "זה מראה את העומק שיש לנו בקבוצה", חגג בסיום שוער מיאמי, דרייק קאלנדר.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
קרמאסקי חוגג את השלישי של אינטר מיאמי
(צילום: AP Photo/Wilfredo Lee)
מיאמי טיפסה בזכות הניצחון למקום ה-13 ב-MLS והיא רחוקה רק חמש נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף עם שני משחקים חסרים. "החלפתם של מסי ואלבה לא הייתה חלק מהתוכנית, אבל רצינו להגן עליהם", הודה בסיום המאמן המנצח, טאטה מרטינו. "לא אגיד שזה משהו חדש או יותר רציני ממה שהיה קודם, אני לא חושב שזו בעיה בשריר, נבדוק את זה".
מרטינו הוסיף כי הוא לא רואה סיכוי שהשניים ישחקו בלילה בין ראשון לשני מול אורלנדו. הארגנטינאי הדאיג כשאמר כי אינו יודע אם מסי אף יוכל לעלות לכר הדשא בשבוע הבא - במשחק מול יוסטון דינמו בגמר גביע ארה"ב. "אנחנו צריכים להמשיך להיות זהירים ונבדוק אותו בימים הקרובים", סיכם.