כחודש וחצי לפני המשחק של נבחרת ישראל נגד איסלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו 2024, פציעתו של מנור סולומון ממשיכה להדיר שינה מעיניהם של הצוות המקצועי של הכחולים-לבנים. לאור הדברים שאמר מאמן טוטנהאם, אנג'ה פוסטקוגלו, עולה החשש ששחקן ההתקפה לא יתאושש בזמן למפגש הקריטי.
פוסטקוגלו דיבר היום (שישי) במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות של קבוצתו בשבת נגד ברייטון (17:00), וטען כי סולומון ייעדר לפחות עוד שבועיים-שלושה, לאחר שעבר הליך רפואי נוסף בברכו.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
יתאושש בזמן למשחק נגד איסלנד? מנור סולומון
(צילום: עוז מועלם)
"סולומון עבר ביום שני האחרון הליך רפואי נוסף בברך בה נפצע", אמר פוסטקוגלו כשנשאל על מצבו של השחקן. "לא מדובר בהליך מסובך, אבל זה יקח לו עוד שבועיים או שלושה עד שיוכל לחזור למגרשים".
כזכור, סולומון נפצע באימון טוטנהאם בתחילת חודש אוקטובר ונותח במיניסקוס בעקבות הפגיעה, וזו העונה השנייה ברציפות שהוא נאלץ לעבור ניתוח שהשבית אותו לתקופה ארוכה. הוא כבר חזר להתאמן בסוף דצמבר - אך לאור הנסיגה אותה הוא חווה, הוא נאלץ לעבור בדיקות נוספות.
בטוטנהאם הוא ערך העונה חמש הופעות פרמייר-ליג ורשם שני בישולים במשחק נגד ברנלי, כמו כן שותף במשחק גביע הליגה שהסתיים בהפסד לאקסית פולהאם בתום דו קרב פנדלים.