כשלושה חודשים לאחר שנפצע ובעקבות כך נותח בברכו בשל קרע במיניסקוס, מנור סולומון שב לאימונים חלקיים עם הצוות הרפואי של טוטנהאם וצפוי לחזור להתאמן באופן מלא בעוד שבועיים יחד עם הקבוצה.
סולומון, שנעדר בשל הפציעה מסדרת ארבעה המשחקים החשובים של נבחרת ישראל במוקדמות היורו בחודש נובמבר האחרון, צפוי לשוב לשחק בסוף ינואר. המשמעות היא שהוא יהיה כשיר למשחק חצי גמר פלייאוף היורו מול איסלנד, שיתקיים ב-21 במרץ.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
ישוב בעוד שבועיים לאימונים מלאים. מנור סולומון
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
אחרי שהניתוח עבר בהצלחה, הוא עבר סדרת שיקום מסיבית במועדון האנגלי. בנוסף, ההתאחדות לכדורגל מימנה עבורו מאמן כושר שהתלווה אליו בשיקום, על מנת להכשיר אותו כמה שיותר מהר.
"ברור שאני מאוכזב", סיפר סולומון בריאיון ל-ynet בתחילת החודש. "רצינו לעשות את זה - לעלות ליורו. באמת האמנו שיש לנו סיכוי גדול לעשות את זה. לצערי זה לא קרה, ולא יכולתי להשתתף במשחקים האחרונים ולעזור. אבל יש עוד סיכוי קטן, וניפגש במרץ, שם בטוח שאני כבר אהיה על הרגליים ואוכל לעזור כמה שאני יכול, ואני מקווה מאוד שנעשה את זה".
עוד שחקן משמעותי של הנבחרת שהחלים מהפציעה הוא ליאל עבדה, שחזר אתמול (שבת) לשחק לאחר שנעדר כארבעה חודשים מהמגרשים. עבדה נכנס כמחליף בדקה ה-83 בדרבי של גלזגו, בו ניצחה סלטיק 1:2 את ריינג'רס. עבדה עלה עם סרט שחור לזכר הנרצחים במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.