אחרי 19 שנים רצופות בהן שיחק בצ'מפיונס, כריסטיאנו רונאלדו ערך אתמול (חמישי) הופעת בכורה בליגה האירופית. הופעה שהוא לא ירצה לתייק ברזומה והסתיימה בהפסד ביתי של מנצ'סטר יונייטד, 1:0 לריאל סוסיאדד בפתיחת שלב הבתים.
יונייטד הפסידה, אבל הפורטוגלי בן ה-37 היה זה שספג את מירב האש. האמת, המספרים העונה מספרים את הסיפור. 9 משחקים, 297 דקות ו-0 שערים לרפואה. בשני המשחקים בהם פתח בהרכב, אחד מהם אתמול, השדים האדומים נוצחו.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
פתיחת עונה איומה. רונאלדו
(צילום: רויטרס)
"לראשונה מאז שחזר לפני שנה ליונייטד, רונאלדו נראה שחקן בגילו", נכתב ב"מירור" הבריטי. זה לא היה משחק שהוא ירצה לזכור, עד שכבר חזר לשחק, הוא לא ניצל את ההזדמנויות שלו. הוא בן 37 ולא נשאר לו עוד הרבה כדורגל לשחק".
באנגליה התעסקו בצורה נרחבת בפנדל המפוקפק שקיבלה סוסיאדד ואשר בזכותו כבשה את שער הניצחון. ליסנדרו מרטינס עצר עם ידו כדור שבעט דויד סילבה - מי שהיה מכוכבי מנצ'סטר סיטי כידוע - אלא שבהילוכים החוזרים ניתן היה לראות בבירור שהכדור ניתז לידו של מרטינס אחרי שפגע קודם כל ברגל - מה שהיה צריך לשנות את ההחלטה.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
רונאלדו מתוסכל אחרי עוד החמצה, אתמול מול סוסיאדד
(צילום: AFP)
צוות השיפוט האיטלקי משום מה לא חשב אפילו ללכת לבדוק ב-VAR וביונייטד רתחו על ההחלטה. "פנדל מפוקפק הוא מה שעצר את רצף הניצחונות של מנצ'סטר יונייטד", נכתב ב"דיילי מייל". אוהדי יונייטד הציפו את הרשתות החברתיות בטענות קשות נגד השופט: "אחרי דבר כזה, אנחנו גמרנו עם כדורגל".
אגב, מנצ'סטר יונייטד ביטלה את מסיבת העיתונאים לאחר המשחק בעקבות מותה של המלכה אליזבת' והאבל ששורר בממלכה. המאמן והשחקנים אף לא ניגשו להתראיין לאחר המשחק ברשתות הטלוויזיה השונות.