נבחרת ארגנטינה מחצה הלילה (בין שלישי לרביעי) 0:7 את קורסאו, וסיפקה לאוהדיה הנלהבים הצגה ביתית נוספת, חמישה ימים לאחר ה-0:2 על פנמה. לאו מסי כבש שלושער עוד במחצית הראשונה, ובסיום חגג עם חבריו תוך כדי שהוא מציג לקהל את גביע העולם בו זכתה ארגנטינה בקטאר לפני קצת יותר משלושה חודשים.
כצפוי, האלביסלסטה לא התקשו מול הנבחרת מהמקום ה-86 בדירוג פיפ"א, שניצחונה האחרון היה ביוני 2022 מול הונדורס, והפסידה מאז בכל משחקיה (ארבעה רצופים עד המשחק הלילה). בניגוד לארבעת הפסדיה האחרונים ליריבותיה ממרכז אמריקה (וגם לאינדוזיה במסגרת משחק ידידות), הפעם קורסאו החביבה נאלצה להיות ניצבת בהצגה של מסי וחבריו, ובעיקר לנשוך שפתיים.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
סיפקו הצגה נוספת לקהל הביתי. שחקני נבחרת ארגנטינה ולאו מסי עם גביע המונדיאל
(Daniel Jayo/Getty Images)
'הפרעוש', שכבש את שערו ה-800 בקריירה בניצחון על פנמה, פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-20 לאחר בישול של ג'ובאני לו סלסו. ניקולאס גונסאלס הכפיל את התוצאה שלוש דקות לאחר מכן, ובדקה ה-33 הוסיף בישול למסי - שהשלים צמד. שתי דקות לאחר מכן תפס מסי את תפקיד המבשל וסידר לאנסו פרננדס את השני, וכעבור שתי דקות נוספות שוב נהנה מבישול של לו סלסו, השלים שלושער נפלא והוריד את המארחת ביתרון 0:5 להפסקת המחצית.
אלופת העולם הורידה הילוך במחצית השנייה, והסתפקה בשני שערים נוספים. שני המחליפים שנכנסו בדקה ה-67 - אנחל די מריה ופאולו דיבאלה - היו אחראים לשני השערים שנכבשו: הראשון הבקיע מהנקודה הלבנה את השישי בדקה ה-78, בעוד השני בישל תשע דקות לאחר מכן את השביעי לגונסאלו מונטיאל.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
הפעם הוא הפגיז שלושער. לאו מסי
(AFP)
כאמור, בסיום המשחק, סיפקו מסי וחבריו הצגה נוספת לרבבות שמילאו את האצטדיון בסנטיאגו דל אסטרו, כאשר הציגו בפני האוהדים את גביע העולם בו זכו בקטאר לאחר 36 שנה של ציפייה.