מאמן פריז סן ז'רמן לשעבר מאוריסיו פוצ'טינו התראיין בארגנטינה ודיבר על התקופה בבירת צרפת, על העבודה עם לאו מסי ועל היחסים עם קיליאן אמבאפה והשפעתו על הנהלת המועדון.
פוצ'טינו אמר: "אני חושב שפריז סן ז'רמן עשתה כל דבר אפשרי כדי להשאיר את קיליאן ואני מסכים עם זה. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ואני חושב שפריז סן ז'רמן השתמשה בכל המשאבים שיש לה כדי להשאיר אותו. אני לא חושב שקיליאן הוא זה שמעצב את הפרויקט החדש או שהשפיע על העזיבה שלי. אלה שקובעים, במקרה הזה הנשיא, הם אלה שחשבו שצריך לצאת לדרך חדשה".
1 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה
לא גרם לעזיבתו? אמבאפה עם פוצ'טינו
(צילום: גטי אימג'ס)
על העבודה עם בן ארצו לאו מסי אמר פוצ'טינו: "בשבילי לאו מסי הוא הכי טוב בעולם, אין ספק. אחריו ברור שאמבאפה הוא מועמד לכתר. יש גם את ניימאר, שבשבילי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם". המאמן דיבר על מסי בהקשר של המונדיאל בקטאר ואמר: "מבחינה פיזית הוא בשיאו והגיל לא משחק תפקיד. אני חושב שיש לו את האנרגיה והיכולת להוביל ולהגיע למונדיאל בתנאים אופטימליים. אני בר מזל שזכיתי שהודות לכדורגל זכיתי לחיות כל כך הרבה זמן לצד לאו".
על התקופה שלו בפ.ס.ז' אמר הארגנטינאי: "אני חושב שזו הייתה תקופה חיובית מאוד. חוויות הן תמיד משהו מעצב שצריך ללמוד ממנו. אנחנו רציונליים וצריכים לחשוב כך. זכינו בגביע, בסופרקאפ ובאליפות בשנה וחצי, אבל ברור שהפרויקט של פריז סן ז'רמן זה לזכות בליגת האלופות וכל דבר שהוא לא זכייה יכול להיחשב ככישלון. זה כישלון של 50 שנה ולא רק של העונה האחרונה כי פריז סן ז'רמן, במיוחד ב-10 או 11 שנים האחרונות, מאז ההגעה של הבעלים החדש, רוצה לזכות בליגת האלופות".