ההתאחדות האנגלית קיבלה את השחרור הבינלאומי של מונור סולומון משחטאר דונייצק וכעת השחקן צפוי להיות בסגל למשחק הפתיחה מול ליברפול (שבת, 14:30).
כזכור, הקשר בן ה-23 עבר לאנגליה בהשאלה ללא תמורה, בשל התקנה החדשה של פיפ"א על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה והקפאת הליגה במדינה. סולומון צפוי לקבל תפקיד מרכזי בסגל של מרקו סילבה. הוא גם יהפוך לכדורגלן הישראלי בעל השכר הגבוה ביותר בכל הזמנים, 1.7 מיליון ליש"ט לעונה - כלומר שבעה מיליון שקל נטו – לא כולל מענקים על מיקום, הופעות, שערים והישגיות בסכום של חצי מיליון ליש"ט.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
ישחק נגד ליברפול? סולומון
(צילום: האתר הרשמי של פולהאם)
"אני מאושר להיות כאן, וכבר לא יכול לחכות להרגיש את האווירה המיוחדת בקרייבן קוטג'", אמר הקשר ההתקפי של נבחרת ישראל בחודש שעבר. "יש כאן כמה שחקנים נהדרים, ואני נחוש לעזור לקבוצה להשיג את מטרותיה. אני גם רוצה לשלוח חיבוק גדול לחברים באוקראינה, אתם במחשבות שלי".

מאמן פורטוגלי, בעלים ממוצא פקיסטני

סולומון יהיה אחד השחקנים שהמטרה שלהם היא לשדרג את הסגל הנוכחי של פולהאם, כדי להפסיק את הנדנדה שהמועדון לא מצליח לרדת ממנה. היא שיחקה ברציפות בליגה הבכירה בין 2001 ל-2014, ומאז לא מחליטה אם היא ראש לשועלים או זנב לאריות.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון במדי נבחרת ישראל
מנור סולומון במדי נבחרת ישראל
הפרמייר-ליג יוצאת לדרך. סולומון
(צילום: AP)
שימו לב למה שקרה מאז 2018: עלייה, ירידה, עלייה, ירידה, והשנה צפויה כאמור עוד עלייה. לפני כל דבר אחר, המועדון ישאף לשרוד בפרמייר-ליג בעונה הבאה ואז לחשוב קדימה. צריך לזכור שלמרות ההשקעה הכספית המשמעותית במועדון בשנות האלפיים, הוא עדיין נטול תארים והקרוב ביותר שהגיע היה ב-2010, עם הפסד לאתלטיקו מדריד בגמר הליגה האירופית.
את המועדון מאמן הפורטוגלי מרקו סילבה, שקיבל המלצות על סולומון מהמאמנים הפורטוגלים של שחטאר והמליץ להחתימו. חוד החנית של הסגל הוא החלוץ חם המזג אלכסנדר מיטרוביץ', מלך השערים של סרביה בכל הזמנים שגם העלה אותה למונדיאל עם שער דרמטי בפורטוגל.
פולהאם נמצאת בבעלותו של איש העסקים שאהיד חאן, איש עסקים ממוצא פקיסטני. הונו של חאן נאמד ב-9 מיליארד דולר ועל פי "פורבס" הוא מדורג 291 ברשימת עשירי העולם. בבעלותו נמצאת גם קבוצת הפוטבול ג'קסונוויל ג'גוארס.