אחרי הדיווחים על כך שהמעבר של כריסטיאנו רונאלדו לאל-נאסר הסעודית מתקרב, היום (שני) התקבלה גם התייחסות ראשונה בנושא מצד הקבוצה.
"אין לי את הזכות להגיד כן או לא", אמר מרסלו סלאזר, מנהלה הספורטיבי של אל-נאסר, כשנשאל האם רונאלדו בדרך לקבוצתו. "בואו נחכה ונראה את התפתחות הדברים עד סוף השנה. כפי שאתם רואים, מדובר במו"מ בסדר גודל עצום, לא רק עבור המועדון, אלא עבור המדינה ועולם הכדורגל. זה צריך לעבור את האישורים של הדרגים הגבוהים ביותר".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
בדרך לסעודיה? רונאלדו חוגג
(צילום: רויטרס)
סלאזר עצמו הגיע למועדון לפני כשנה, וגם הוא פורטוגלי ואף שיחק בנבחרת הקטרגל של המדינה. "מה שאני יכול להגיד זה שרונאלדו הוא אחד הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל", הוא המשיך. "הוא תמיד היה דוגמה בשבילי כשחקן, עם הרצון שלו לנצח. וכפורטוגלי אני תמיד עודדתי אותו. אבל רק בעתיד נדע בדיוק מה יקרה".
על פי הדיווחים, רונאלדו יעבוד עבור הסעודים עד 2030 וישמש כשגריר ההצעה שלהם לארח את המונדיאל יחד עם מצרים באותה שנה. הוא אמור להרוויח סכום חסר תקדים של 200 מיליון אירו בעונה. סעודיה מאוד רוצה שהוא יעזור לה לזכות באירוח של המונדיאל, אחרי שראשי המדינה ראו איך אירוח הטורניר שם את קטאר על מפת הכדורגל העולמי.
2 צפייה בגלריה
אוהדי נבחרת סעודיה
אוהדי נבחרת סעודיה
סעודיה רוצה לארח את מונדיאל 2030. אוהדי הנבחרת בקטאר
(צילום: עוז מועלם)
אל-נאסר היא היא אחת הקבוצות הגדולות בסעודיה וזכתה בתשע אליפויות. ניתן למצוא בסגל הקבוצה מספר שמות של שחקנים מזדקנים שפעם שיחקו ברמות הגבוהות, ביניהם החלוץ הקמרוני וינסנט אבובקאר בן ה-30 (שכבש עבור נבחרתו את שער הניצחון ב-0:1 על ברזיל במונדיאל), הקשר האחורי הברזילאי לואיס גוסטאבו בן ה-35, והשוער הקולומביאני דויד אוספינה בן ה-34.
בגרמניה פורסם שכריסטיאנו רונאלדו הוצע לאיינטרכט פרנקפורט לפני מספר חודשים. בסרט שישודר בגרמניה על המסע של הנשרים בליגת האלופות רואים את המנכ"ל אקסל הלמן מספר לאנשי ספורטינג שהוא הוצע להם. יושב ראש המועדון פיליפ הולצר אמר: "יש לי תחושה שהוא הוצע לכל מועדון בליגת האלופות".