האם אוסקר גלוך בדרך לפרמייר-ליג? לאחרונה קושר היהלום הישראלי עם מעבר לאסטון וילה וכעת פורסם באתר "footballtransfers" כי סקאוט מטעם ארסנל עקב אחרי שחקנה של רד בול זלצבורג במהלך ה-1:1 אתמול (שבת) של קבוצתו מול לינץ בליגה האוסטרית.
גלוך שיחק 90 דקות בתיקו המאכזב של האלופה, שמוליכה בפער של שלוש נקודות על-פני שטורם גראץ. יש לציין כי בנובמבר האחרון, פורסם אף כי גלוך נמצא תחת עיניהן הבוחנות של קבוצות מאיטליה, כשבין היתר צויינו גם רומא, יובנטוס ומילאן שנציגיהן "מגיעים לעתים קרובות לראות אותו משחק ועוקבות אחרי הצמיחה שלו בעניין רב".
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
ממשיך להיכלל ברשימות יוקרתיות. גלוך
(צילום: Marco Luzzani/Getty Images)
בחודש שעבר גלוך נכלל ברשימות יוקרתיות עם תחילת 2024. באתר "90min" הבריטי בחרו בישראלי כאחד מ-15 ילדי פלא ש"כדאי לשים אליהם לב" בשנה הקרובה, לאחר מכן היה זה תורו של "ultimoumo" האיטלקי - שם סומן היהלום הצעיר כאחד מ-50 הכישרונות הצעירים המבטיחים של השנה החדשה.
האתר פרסם את החלק הראשון ברשימה, שם נכלל קשר רד בול זלצבורג. "האוהדים האיטלקים שמו לב אליו מול רומא אשתקד ומול אינטר העונה בצ'מפיונס", נכתב באתר. "אפשר היה לראות את ההתקדמות שהוא עשה ביחס לעונה שעברה אז הגיע לאוסטריה מהליגה הישראלית ועד היום".
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
מחמאות מקיר לקיר. גלוך
(צילום: EPA/JOSE SENA GOULAO)
הרשימה מתבססת על שחקנים שנולדו ב-2004 וצפונה, וגלוך - לפחות בחלק הראשון - הוא השם הבולט והיחידי למעשה שיש לו ברזומה שערים בליגת האלופות. "זוהי תקופה משגשגת במיוחד עבור הכדורגל הישראלי, כאשר יש כרגע דור שהגיע להישגים גדולים בטורנירים שונים בגילאים הצעירים", הוסיפו בכתבה באתר, שם הדגישו כי "מבין הסגל הזה של ישראל שכולל גם את סתיו למקין ודור תורג'מן, גלוך הוא התכשיט הנוצץ".