2 צפייה בגלריה
מטוס PLAY
מטוס PLAY
כך ייראו המטוסים של PLAY (אם יהיו כאלה)
(צילום: יח"צ PLAY)
לפני כשבוע הושקה באיסלנד חברת תעופה חדשה בשם PLAY, שקמה על חורבותיה של חברת WOW. היא הודיעה שתטוס לשישה יעדים כבר בדצמבר הקרוב, אלא שאין לה עדיין דיילים, טייסים, מערכת הזמנות - וגם לא רישיון הפעלה.
חלק מצוות ההקמה של החברה החדשה היו גם חברים בצוות המייסד של חברת WOW שהגיחה בסערה גדולה ונעלמה לאחר שהשאירה לקוחות רבים, כולל בישראל, עם כרטיסי טיסה שאין להם כל ערך.
לפני ההחלטה לקרוא לחברה החדשה PLAY, היא נקראה, על הנייר, בשם WAB Air – על פי ראשי התיבות של המילים WE ARE BACK (חזרנו, בתרגום לעברית), סימן לכך שבעצם הבשורה הגדולה של החברה היא ש"מה שהיה הוא שיהיה".
PLAY הציגה בטקס ההשקה בשבוע שעבר צילום של מטוס בצבע אדום שמחליף את המטוס הוורוד של WOW והכריזה על כמה הצהרות. החברה הודיעה כי תתחיל למכור כרטיסים החודש, אך בינתיים זה לא קורה. היא הודיעה כי תתחיל לפעול בחודש דצמבר, זאת כאשר עוד אין לה מערך הזמנות והיא ציינה כי תתחיל לפעול עם שני מטוסי איירבוס ממשפחת 320 לשישה יעדים באירופה, אבל לא מסרה פרטים על אודות אותם יעדים. בנוסף, ציינו מנהליה כי יש להם שאיפה לבצע באביב הקרוב טיסות לצפון אמריקה וכי תוך שלוש שנים הצי שלה יכלול שישה מטוסים.
בעמוד הבית של החברה אין כמעט פרטים על התוכניות העתידיות. החברה מציינת כי היא מחפשה דיילים עם מודעות שירות גבוהה וכי הקבוצה הראשונה שלהם תתחיל לעבוד בחודש דצמבר. לאחר מכן החברה תגייס עוד דיילים לעונת הקיץ לחודש מאי עד ספטמבר 2020.
2 צפייה בגלריה
בירת איסלנד רייקיאוויק
בירת איסלנד רייקיאוויק
רייקיאוויק בירת איסלנד, פה אמור לשכון בסיס הפעילות של החברה
(צילום: shutterstock)
במסגרת חגיגת ההשקה פתחה החברה גם דף בפייסבוק. בעמוד ישנו שאלון עם שאלה אחת: האם תמליץ על החברה? הניקוד שמקבלת התשובה לשאלה זו הוא 4.7 מתוך חמש. כמה נשאלים ענו לשאלון נכון לאתמול בערב? 14.
ויש שם עוד משהו מעניין, אחד הגולשים בעמוד כתב: "כשהיא תפשוט את הרגל היא תעשה בדיוק מה שחברתWOW עשתה, היא תיעלם ותשוב בצורה חדשה".