סרטון שצילם נוסע בטיסה של חברת דלתא בארצות הברית ובו נראית נוסעת מתפעלת את מערכת הבידורית עם רגלה היחפה הפך לוויראלי וכלל שרשרת של תגובות שנעו על הציר שבין שעשוע לזעזוע.

הציוץ עם הסרטון שהסעיר את הגולשים:

סרטון שצילם נוסע בטיסה של חברת דלתא בארצות הברית ובו נראית נוסעת מתיעפעלת את מערכת הבידורית עם רגלה היחפה הפך לוויראלי וכלל שרשרת של תגובות שנעו על הציר שבין שעשוע לזעזוע.ה נוסעת ולרבים מהם היה גם מה להגיד על כך.
"נראה שהיא התאמנה הרבה בגלילה באמצעות הרגל", כתב אחד המגיבים. "כן", הוסיף מגיב אחר. "זו לא נראית הפעם הראשונה שהיא עושה זאת". מגיב אחר תהה: "אולי אין לה ידיים?". על כך הגיב הצייצן שפרסם את הסרטון ברצינות מוגזמת כשכתב, בין היתר: "הזרועות שלה בסדר גמור. היא נשאה את התיק היקר שלה אל מחוץ למטוס".
בתגובה נוספת תהה אחד הצייצנים אם מדובר בדניאל דיי לואיס, השחקן שכיכב בסרט "כף רגלי השמאלית". "חזירים אכן עפים" כתבו כמה מגיבים אחרים, שוודאי לא הסכימו עם מגיבים רבים אחרים שטענו כי כפות הרגליים באופן כללי נקיות יותר מכפות הידיים.
וכן, היה גם מי שתהה איזה סרט היא בחרה בסופו של דבר. בתגובה רצינית אחרת, שזכתה לכמעט 800 לייקים, נטען כי מדובר בהתנהגות פאסיב-אגרסיב שמצביעה על תחושה של מגיע לי. עימות עם אותה נוסעת, כך טען המגיב, היה מסתיים ככל הנראה בכך שהיא הייתה מתקרבנת או מעמידה פנים שהיא סובלת מנכות כלשהי, כל דבר שיאפשר לה למשוך תשומת לב וזעם. "היא מסוג האנשים שלעולם לא יודו שהם טעו", סיכם את דבריו.
התקרית הקודמת שאירעה בקיץ:

בחודש יולי אירע מקרה דומה כשסופרת האמריקנית אלפאיר בורקה פרסמה השבוע בטוויטר סרטון קצר שחברה שלחה לה, ובו נראה נוסע לא מזוהה במטוס כשהוא מתפעל בעזרת כף רגלו הימנית היחפה את מסך המגע של מערכת הבידורית. גם אז גרר הציוץ דיון נרחב ומשעשע. "חברה שאין לה טוויטר שלחה לי את זה מהטיסה שלה. המקום של הסרטון הזה הוא בטווייטר", כתבה בורקה ל-12.5 אלף עוקביה.
תקרית נוספת שקשורה בכפות רגליים בטיסה אירעה בחודש נובמבר, אז נוסעת פרסמה באתר רדיט צילום סלפי שלה על רקע כפות הרגליים של הנוסע שישב מאחוריה ועוררה דיון נוקב בתגובות.
1 צפייה בגלריה
רגליים מעל לראש של נוסעת
רגליים מעל לראש של נוסעת
צילום הרגליים שעורר סערה
(reddit / Addian4)
בנוסף להצעות לקשקש לנוסע עם טוש על הרגל בלטו גם הצעות להתעטש את הרגל או לדגדג אותה. "תזייפי עיטוש ותשפריצי מים על הרגליים שלו, לא תראי אותם יותר", כתב אחד מהמגיבים.
עוד עצה שנויה במחלוקת: "כשתדגדגי את הרגליים, אל תלכי על המקומות הצפויים. נכון, קשת כף הרגל רגישה לדגדוגים, אבל דמייני מה יקרה אם תדגדגי ליד הבוהן! לקקי את האצבע שלך ותדחפי אותה בין הבוהן לאצבע. אם הוא יתעצבן, תגידי: 'אבל חשבתי שאנחנו קרובים'". והיה גם מי שהציע לנוסעת, "תזמיני משהו לאכול ותשתמשי במזלג כדי לדקור את הרגליים".