2 צפייה בגלריה
נמל התעופה סינגפור צ'נגי
נמל התעופה סינגפור צ'נגי
המזרקה והפארק בטרמינל החדש של נמל התעופה
(צילום: shutterstock)
נמל התעופה סינגפור צ'נגי נחשב לאחד מהיפים והיעלים ביותר בעולם, אולם החוקים בו, כמו בשאר שטחה של סינגפור, הם נוקשים ומחמירים. משטרת סינגפור הודיעה בפוסט שפרסמה בפייסבוק כי עצרה צעיר בן 27 שרכש כרטיס טיסה כדי ללוות את רעייתו לשער המטוס, ולא הייתה לו כל כוונה לעזוב את סינגפור.
שימוש שמוגדר "בלתי ראוי" בכרטיסי טיסה הוא עבירה על החוק בסינגפור. המשטרה הדגישה בהודעתה כי האזורים שבהם נמצאים שערי העלייה למטוס נחשבים למקומות מוגנים. כל מי שמגיע אל אותם שערים מבלי שהוא מתכוון באמת לעלות למטוס חושף את עצמו להעמדה לדין ועשוי להיענש בקנס של 14,300 דולרים או מאסר של שנתיים. 33 בני אדם נעצרו בגין עבירה זו מתחילת שנת 2019.
הפוסט שפרסמה משטרת סינגפור
כשהטרמינל החדש בנמל התעופה נפתח בחודש אפריל הוא משך תשומת לב ברחבי העולם בשל מפל מלאכותי מרהיב בגבוה של 40 מטרים (הגדול ביותר בעולם מסוגו), פארק סגור בגודל של 14 אלף מטרים רבועים שכולל 3,000 עצים, 60 אלף שיחים, מבוך ועוד.
2 צפייה בגלריה
נמל התעופה סינגפור צ'נגי
נמל התעופה סינגפור צ'נגי
נמל התעופה סינגפור צ'נגי
(צילום: shutterstock)
ב-CNN דווח כי זו לא הפעם הראשונה שמשטרת סינגפור עוצרת אזרחים בגין שימוש לא ראוי בכרטיסי טיסה. בשנת 2016 נעצרו בני שהזמינו כרטיסים עם תאריך פתוח רק כדי להיכנס לקניון בנמל התעופה, שם רכשו מכשיר אייפון 7. כמו כן, ישנם נוסעים שמזמינים כרטיסים עם אפשרות לבטל אותן כדי שיוכלו ליהנות מהמתקנים בנמל התעופה ללא צורך להמריא ממנו.
בשנת 2016 גם נעצר אזרח מלזי שנכנס עם אישור מזויף לתשעה טרקלינים בנמל התעופה, שם בילה לא פחות מ-18 ימים.