ויתרתם על טיסה לכריסמס בחו"ל? הרווחתם. שוקי הכריסמס עוד רגע יסגרו את שעריהם עד לשנה הבאה, וגם הסילבסטר יהיה מאחורינו - ומחירי הטיסות שהרקיעו שחקים בתקופה זו, יוזלו ויהפכו למשתלמים במיוחד. אומנם את הסילבסטר תחגגו בארץ הקודש, אבל מי אמר שזה רע לפתוח עשור במילאנו, פריז, בוקרשט, ורשה ופאפוס? בטח לא אנחנו.
8 צפייה בגלריה
מילאנו במחיר משתלם
מילאנו במחיר משתלם
מילאנו במחיר משתלם
(צילום: shutterstock)
איתרנו עבורכם את הטיסות המשתלמות ביותר לחופשה קצרה במהלך השבועות הראשונים של העשור החדש, רובן באמצעות חברות הלואו קוסט, שיאפשרו לכם לטוס לחו"ל מבלי לקחת משכנתה מהבנק.

קרוב לבית: קפריסין ב-11$; סלוניקי ב-33$

נתחיל בשוס הגדול: טיסה לפאפוס שבקפריסין עם חברת התעופה ריינאייר במחיר מצחיק של 11 דולר בלבד, או כפי שאוהבים לכנות את המבצע הזה בחברה - טיסות ב-5 אירו לכיוון. במסגרת המבצע המשתלם, תוכלו לשלב בין מבחר תאריכים ולצאת לחופשה מפנקת במיוחד במלונות הפאר של קפריסין, שמחיריהם יורדים באופן משמעותי בתקופה זו של השנה. אז אולי לא תוכלו ללכת לים - אבל המסעדות, האטרקציות, הקניות והספא הפועלים ברחבי העיר פתוחים לאורך כל השנה.
8 צפייה בגלריה
סלוניקי היפה
סלוניקי היפה
סלוניקי היפה
(צילום: אחיה ראב"ד)
לאלו מכם שפאפוס פחות מדברת אליהם, אבל מעוניינים בכל זאת בחופשה ביעד קרוב - ריינאייר מציעה טיסות לסלוניקי היפה במחיר המתחיל ב-33 דולר, שייצאו בחודש ינואר הקרוב. באותו המחיר תוכלו לטוס עם חברת Wizz Air לטימישוארה או לסיביו שברומניה, וליהנות מחופשה שלווה ומרגיעה בעיירות שקטות ומושלגות בחיק הטבע. רק אל תשכחו שזוהי תקופה קרה במיוחד, על אף שבסיביו מדובר דווקא ביתרון: במחוז בו היא ממוקמת - סמוך לאגם בלאה הקרחוני שבמרומי הרי פאגארש - נמצא אחד ממלונות הקרח המרשימים (והזולים) ביותר בעולם - Hotel of Ice, אליו תוכלו להגיע באמצעות רכבל בלבד. עבור אלו מכם שאינם חוששים מקור מדובר באופציות משתלמות במיוחד, בעיקר בשל העובדה שהמונית לשדה תעלה לכם יותר מהטיסות הללו.
8 צפייה בגלריה
רומניה
רומניה
Hotel of Ice, רומניה
(צילום: shutterstock)
8 צפייה בגלריה
רומניה
רומניה
Hotel of Ice, רומניה
(צילום: shutterstock)

אירופה הקלאסית בזול: בורדו ב-62$; וינה ב-45$

ועכשיו, דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים בבית קפה מחומם היטב, שותים קפוצ'ינו מתוק ומנשנשים עוגה מקומית עם תועפות קצפת, כשבחוץ יורד שלג וצובע את הרחובות בלבן. נשמע טוב? ברור, והחלק הכי שווה בכל הסיפור הזה הוא שתוכלו ליהנות מכל זה בקלות ובמחיר משתלם לכל הדעות. איך? אם תחליטו, למשל, לטוס עם חברת Laudamotion האוסטרית לווינה תמורת 45 דולר בלבד. עם אותה החברה תוכלו לטוס גם לבודפשט, אחת מהערים היפות באירופה, במחיר של 49 דולר.
והנה גם טיפ מיוחד על חשבון הבית: ניתן לשלב בשני היעדים האלו טיסות של שתי חברות הלואו קוסט - Wizz Air ו-Ryanair, על מנת לקבל גמישות הן בתעריפים והן בתאריכים השונים. באותו אופן ובמחיר של 49 דולר תוכלו להגיע גם לווילנה או לסופיה, בירת בולגריה, בטיסה שמחירה מתחיל ב-59 דולר. הטיפ מהסעיף הקודם שימושי גם טיסות לבוקרשט עם חברת Blue Air ו-Ryanair, שיעלו לכם החל מ-41 דולר.
8 צפייה בגלריה
יקב בחבל בורדו
יקב בחבל בורדו
יקב בחבל בורדו
(צילום: shutterstock)
אלו מכם המוכנים "להשקיע" קצת יותר, יכולים לטוס לחבל בורדו שבצרפת עם חברת איזיג'ט במחיר שמתחיל ב-62 דולר. מבטיחים לכם שבמחיר כזה, תוכלו ליהנות שם מכמה יינות בהם תחשקו. ולמי מכם שירצו לבקר דווקא בארץ המגף - במחיר התחלתי של 64 דולר תוכלו לקפוץ לביקור בבולוניה היפהפייה שבצפון איטליה. אגב, הקו לבולוניה נחשב לקו המפתיע של השנה, אך יש לשים לב כי מדובר בקו עם זמינות נמוכה יחסית היוצא מנתב"ג רק פעמיים בשבוע.

וכמה יעלה לכם לטוס לאמסטרדם ולפריז?

יעדים שווים נוספים אליהם תוכלו להגיע בפחות מ-75 דולר לטיסות הלוך ושוב: ורשה הפולנית שהפכה זה מכבר לבירת השופינג הישראלית, מילאנו, שמתחילה בימים אלו להיערך לשבוע האופנה שיתקיים בחודש פברואר וברלין, שנחשבת ליעד מזמין במיוחד לאורך כל השנה.
8 צפייה בגלריה
יפה בכל עונה: פריז
יפה בכל עונה: פריז
יפה בכל עונה: פריז
(צילום: shutterstock)
ועכשיו, לדובדבן שבקצפת: חברת התעופה ההולנדית טרנסאוויה, תטיס אתכם לעיר האורות והרומנטיקה - הלוא היא פריז - במחיר משתלם במיוחד של 132 דולר. יעד קלאסי נוסף ולא פחות פופולרי היא אמסטרדם - אליה תוכלו לטוס עם חברת איזיג'ט בטיסה שמחירה מתחיל ב-177 דולר. אגב, שתי חברות הלואו קוסט הללו שמרו על היתרון היחסי שלהן מול חברות הלואו קוסט האחרות, בכך שהן עדיין מאפשרות לנוסעים לקחת עמם מזוודת טרולי לטיסה ללא תוספת תשלום. ובהקשר לכך, שימו לב כי למרות שמדובר במחירי טיסות הלוך ושוב - טיסות Ryanair ו-Wizz Air אינן כוללות מזוודות, ועבור הוספה שלהן יש לשלם סכום נוסף באתר של החברות.
8 צפייה בגלריה
הו אמסטרדם
הו אמסטרדם
הו אמסטרדם
(צילום: shutterstock)
ובתוך כך, חברת ישראייר הודיעה כי תמכור עוד 1,000 כרטיסים נוספים במסגרת מבצע "דצמבר הלבן" שהשיקה אתמול. במסגרת המבצע החברה מוכרת באתר האינטרנט שלה כרטיסים ב-72 דולרים ל-23 יעדים שונים באירופה. מדובר בכרטיסים הלוך-חזור שתקפים לטיסות בין החודשים ינואר-אוגוסט. הכרטיסים כוללים נשיאה של כבודת יד של עד 8 קילוגרמים. שליחת מזוודה לבטן המטוס עולה 35 דולרים לכיוון. כמו כן, ניתן לקנות ב-72 שקלים כרטיס לאילת לכיוון אחד, כולל שליחת מזוודה, מנתב"ג או משדה התעופה בחיפה.
יש לכם הצעות נוספות? הייתם בחופשה שווה במיוחד ואתם חייבים לשתף? עקבו אחרי ynet חופש בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם. הגיבו ותייגו אותנו, ואולי החופשה שלכם תופיע ממש כאן אצלנו בתוכנית.