לאחר שסיישל הכריזה על ישראל כמדינה "ירוקה" ,משרד החוץ אישר אתמול (ש') כי ישראלים שירצו לטוס לסיישל יוכלו לעשות זאת כעת ללא בידוד - בהלוך ובחזור, כל עוד יציגו בדיקה שלילית וימלאו הצהרת בריאות.
לאחר שיוון נסגרה לתיירים ונכנסה לסגר כללי - מדינה שגם היוותה יעד מבוקש עבור הישראלים וגם בין המדינות היחידות שקיבלו ישראלים ללא בידוד, נראה שסיישל עשויה להפוך ליעד הפופולרי הבא בתקופה זו. תוסיפו לכך גם את יתרון מזג האוויר הטרופי באזורה - שדי נוח בכל ימות השנה ולא נכנס כעת לחורף, וקיבלתם יעד מושלם לכל מחפשי החופשות למיניהם.
7 צפייה בגלריה
החוף בלה דיג המכונה "היפה בעולם"
החוף בלה דיג המכונה "היפה בעולם"
החוף "לה דיג" - המכונה "היפה בעולם". סיישל (צילום: שירי הדר)
בריאיון לאולפן ynet הסביר עודד יוסף שגריר, ישראל בניירובי ושגריר לאיי סיישל על הנחיית הממשלה למצוא יעדים חדשים עבור ישראלים. "יש הנחיה ממש ברורה של משרד החוץ למצוא יעדים עבור ישראלים שיוכלו להתארח בהם, כמובן תחת הרבה הנחיות והקפדה על הבריאות", הסביר יוסף והוסיף כי "אני ממש שמח שסיישל הגדירו אותנו כמדינה 'ירוקה'. אנחנו הגדרנו את סיישל 'ירוקה' גם לא מזמן ולכן ישראלים יוכלו לצאת לשם החל מאמצע החודש הזה ללא חובת בידוד - לא אצלנו ולא אצלם".
על השאלה האם יש הגבלה על מספר הישראלים שבאיי סיישל מוכנים לקלוט בו זמנית? ענה יוסף כי הוא לא מכיר הגבלה כזאת. "ישראלים יידרשו רק להיכנס לאתר משרד התיירות ולמלא טופס אישור לכך שעשו בדיקת קורונה. בנוסף יהיה עליהם להודיע מראש באיזה מלון ירצו לשהות".

עם מי טסים לסיישל?

חברת התעופה המקומית "אייר סיישל" הודיעה כבר בשנה שעברה שתגיע לישראל ותפעיל טיסות ישירות בין נתב"ג לוויקטוריה - עיר הבירה באיי סיישל. מגפת הקורונה כמובן טרפה את כל הקלפים וגרמה לחברה להפסיק את פעילותה עוד טרם התחילה. כעת החברה הודיעה על חידוש טיסותיה לכאן החל מעוד כשבוע וחצי.
החברה מציעה מספר מוגבל של מושבים במחיר של 499 דולר כולל כל המסים, עבור הטיסות בנובמבר. סמנכ"ל החברה צ'רלס ג'ונסון אמר כי "לאחר היעדרות של שמונה חודשים בנתיב תל אביב-סיישל, אנו שמחים לחזור לטיסות המסחריות הרגילות שלנו עוד החודש. סיישל נקטה צעדים עצומים לשמירה על ביטחון אזרחיה ומבקריה במהלך תקופת המגפה, והכניסה למדינה מוגבלת למדינות נבחרות. אנו מתרגשים שוב לקבל את התיירים הישראלים לאיים המדהימים שלנו".
גם חברות התעופה הישראליות ארקיע ואל על ביצעו בעבר טיסות אל מדינת 115 האיים שמשך הטיסה אליה אורך כשש שעות וחצי, כל אחת באופן די שונה ולא קבוע: ארקיע הפעילה טיסות בקו זה מזה חמש שנים, בתקופת חגי תשרי, חנוכה ופסח והציעה גם חבילות נופש הכוללות טיסה ומלון. גם כעת מציעה ארקיע טיסות ישירות וחבילות אל היעד, החל מ-24 בנובמבר.
7 צפייה בגלריה
מרכז העיר הבירה ויקטוריה
מרכז העיר הבירה ויקטוריה
מרכז העיר הבירה ויקטוריה באי המרכזי בסיישל - מאהה (צילום: שירי הדר)
הטיסות ייצאו אחת לשבוע בימי שלישי במטוסי האיירבוס 321 NEO החדשים של החברה. המחיר לטיסה - מ-499 דולר (489 דולר באתר האינטרנט של החברה). מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל עוז ברלוביץ: "עם ההודעה הדרמטית על פתיחת איי סיישל האהובים על התייר הישראלי. הצבנו טיסות שבועיים מהיום ונטוס מ-24 בנובמבר. אנו נציע לתייר הישראלי טיסות ושירותי קרקע עם מיטב המלונות".

"נראה רכבת אווירית מישראל לסיישל"

לפני ארקיע הייתה זו חברת "ספיריט הפקות עולם" שהוציאה טיסות ישירות - באמצעות אל על, גם היא בחגי תשרי, בחנוכה, בפסח ובקיץ, כבר מעל עשור. החבילות איתה כוללת טיסות, העברות ולינה במלונות יוקרה באיים.
7 צפייה בגלריה
גרסת גן העדן של כדור הארץ
גרסת גן העדן של כדור הארץ
גרסת גן העדן של כדור הארץ: חוף אחד המלונות במאהה
היום (א') חברת אשת טורס הודיעה כי היא מתחילה לשווק חבילות אל היעד הטרופי באמצעות "אייר סיישל". לפי ההודעה חבילות ישירות הכוללות כבודה, ארבעה לילות במלון
DOUBLE TREE BY HILTON ברמת ארבעה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר - יעלו החל מ-1,579 דולר לאדם בחדר זוגי ועד 1,879 דולר לאדם עבור חבילה של שישה לילות.
"בזמן שאצלנו החורף מתחיל, סיישל מציעה חופשה אקזוטית במזג אוויר מצוין. חופשה בסיישל מתאימה גם למנוחה ובטן-גב, וגם לאוהבי הטבע והחופים, שלצידם שוכנים כמה מאתרי
הצלילה הטובים בעולם. יחד עם העובדה שכרגע כמעט ואין אלטרנטיבות - אין ספק שהביקושים עומדים להיות גבוהים מאוד ונראה רכבת אווירית מישראל לסיישל", מסרה שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית השיווק והמכירות באשת טורס.
7 צפייה בגלריה
מלון קמפינסקי באיי סיישל
מלון קמפינסקי באיי סיישל
מגבוה: מלון קמפינסקי באיי סיישל
(באדיבות קבוצת אמסלם תיירות)
גם קבוצת אמסלם תיירות מציעה חבילות לסיישל. לדוגמה: חבילה שכוללת ארבעה לילות במלון Berjaya beau vallon ברמת שלושה כוכבים וטיסות ישירות תעלה החל מ-1,327 דולר לאדם או חבילה ב-1,657 דולר במלון Kempinski ברמת חמישה כוכבים.
הקבוצת החלה גם בשיווק של חבילות נופש לאי היוקרה הפרטי בסיישל פריגייט (Private Island Fregate). האי ידוע כאחד האיים המובילים והמסקרנים בעולם, הודות ליופיו המרהיב, טבע פראי, חופי הים עוצרי הנשימה והרוגע.
7 צפייה בגלריה
אחת הווילות בחבילת הנופש לאי הפרטי פריגייט
אחת הווילות בחבילת הנופש לאי הפרטי פריגייט
אחת הווילות בחבילת הנופש לאי הפרטי פריגייט
(באדיבות קבוצת אמסלם טורס)
מזה שנים אי זה מהווה יעד סודי ומועדף על משפחות מלוכה, כוכבי הוליווד ואנשי עסקים בכירים הודות לפרטיות המוחלטת שהוא מציע לאורחיו. האי מהווה שמורת טבע ייחודית, צבי ים ויבשה. לינה בוילות מפנקות עם בריכה. ומה המחיר? 4,777 אירו לווילה עבור שני מבוגרים עם שלושה ילדים עד גיל 17.

"סיישל - פשוט גן עדן"

בלוגרית הטיולים ענבר עדין שביקרה במדינה היפה סיפרה באולפן ynet עד כמה המקום מומלץ לביקור. "בתור מי שחיה בתוך הרשתות החברתיות, איי סיישל הם פשוט גן עדן. ראיתי כל כך הרבה תמונות שדי ציפיתי להתאכזב, אבל המקום הזה פשוט התעלה על כל הציפיות שלי.
7 צפייה בגלריה
בלוגרית הטיולים בסיישל
בלוגרית הטיולים בסיישל
בלוגרית הטיולים בסיישל
(מתוך האינסטגרם של ענבר עדין)
7 צפייה בגלריה
צבי ענק באי לה דיג
צבי ענק באי לה דיג
צבי ענק באי לה דיג
(מתוך האינסטגרם של ענבר עדין)
"התיירים הישראלים לדעתי יאהבו שני יעדים מרכזיים: אחד הוא מאהה, שבו בעצם נמצאים רוב הריזורטים, ושם גם אני ישנתי. ומקום נוסף זה האי לה דיג, שם נמצאים צבי הענק, כמו שרואים בתמונות. יש שם גם את החוף הכי מפורסם בעולם. רואים באינסטגרם ובבלוג שלי איך אפשר להגיע אליו".
תמונות וטיפים נוספים מהטיול של ענבר עדין - בעמוד האינסטגרם.