עטור כוכבים: היום (ד') משרד התיירות העניק למלון קלאב הוטל אילת, מרשת מלונות "קלאב הוטל", דירוג של 5 כוכבים סופירייר, הנחשב לדירוג הבינלאומי הגבוה ביותר.
במהלך שלוש השנים האחרונות, מלון הסוויטות הנחשב לגדול ביותר במזרח התיכון ומתפרש על יותר מ-40 דונם, עבר שדרוג רציני הכולל הקמת מתחמי אירועים חיצוניים ופנימיים, הקמת "קולינריום" ובו שש מסעדות, הקרנות מולטימדיה מיוחדות על סלעים ומזרקות מים שהופכים את המלון לפנטזיית תאורה, קול וצבע ייחודית וחווייתית.
2 צפייה בגלריה
קלאב הוטל אילת
קלאב הוטל אילת
קלאב הוטל אילת
(צילום: צחי קיבנשטיין)
בנוסף שודרגו הסוויטות, הלובי והשטחים הציבוריים הכוללים שש בריכות שחיה, חדר כושר ומתחם ספא, מתקני משחקים, גן טרופי, פארק מים ועוד.
רשת "קלאב הוטל" הוקמה במודל טיים שרינג: כלומר, מכירה של יחידות נופש בחוזה ל-50 שנה או ל-98 שנה, כך שרוכש יחידת הנופש זכאי להשתמש בה שבוע בשנה תמורת דמי אחזקה שנתיים, שגובהם נקבע בשיטת "קוסט פלוס". מחיר יחידת נופש נע בין 4000 דולר ל2000 דולר, ויחידות שלא נמכרו מושכרות כיחידות נופש רגילות.
2 צפייה בגלריה
כוכבים באילת
כוכבים באילת
כוכבים באילת
(צילום: Shutterstock)

כוכבים מעלינו

השימוש בשיטת דירוג בתי המלון בישראל החל בשנת 2014, אחרי 22 שנים בהן לא נערך דירוג מסודר של מלונות בישראל, וגופים רבים פרסמו בתי מלון על פי דרגת כוכבים מבלי שהיה לכך בסיס רשמי.
הדירוג מתבצע על ידי חברת דירוג המלונות האוסטרית אנמוזר (ENNEMOSER), ובאמצעות שיטת הדירוג האירופית HOTESTARS המופעלת כיום ב-14 מדינות באירופה ומבוססת על כ-270 מדדים שמתייחסים לנתונים שונים בבתי המלון ובכלל זה תשתיות, רמת שרות, מזון ומשקאות ועוד. זאת, תוך התאמתם של חלק מהנתונים למציאות בישראל ובהתאם לתקנות הדירוג שהתקבלו על ידי ועדת הכלכלה באוגוסט 2012.
המלון הראשון שהצטרף לשיטת הדירוג היה מלון יהודה מירושלים בשנת 2015, ושנה לאחר מכן נוסף גם מלון אלמא בזכרון יעקב לדירוג וזכה בחמישה כוכבים פלוס. ב-2016 זכו גם מלון רויאל ביץ' מרשת מלונות "ישרוטל" ומלון "דן אילת" מרשת "דן" בדירוג גבוה.