2 צפייה בגלריה
רכבת הרים ביפן
רכבת הרים ביפן
רכבת הרים ביפן
(צילום: Getty Images)
לא לצרוח ברכבת ההרים, ההבהלות במתקן "הבית רדוף הרוחות" יהיו תחת ריחוק חברתי, ובבקשה הימנעו מלתת כיפים לגיבורי העל האהובים עליכם. ברוכים הבאים לפארקי השעשועים של יפן בעידן הקורונה.
בזמן שהירידים ופארקי השעשועים חוזרים להיפתח לאט ברחבי יפן, ארגון פארקי השעשועים של מזרח ומערב יפן פרסם קווים מנחים לגבי האופן שבו צריך להפעיל את הפארקים כדי שאיום וירוס הקורונה יצומצם עד כמה שניתן.
על פי ההנחיות, חובבי הריגושים שעולים על רכבת ההרים ומתקנים נוספים חייבים לעטות מסכה כל הזמן ולהימנע מלהרים את קולם.
כמו כן, העובדים שמגלמים רוחות רפאים במתקנים של בתים רדופי רוחות צריכים לשמור על "מרחק בריא" מהקורבנות שלהם, כלומר מהמבקרים.
עוד על הפרק: אנשי צוות הפארק, כולל כאלה שנמצאים בתוך בובות או כאלה שמחופשים לגיבורי על, צריכים לשמור על מרחק ראוי מהמבקרים ולהימנע מללחוץ את ידיהם או לתת להם כיפים.
2 צפייה בגלריה
רכבת הרים ביפן
רכבת הרים ביפן
חוזרים, אבל עם הגבלות
(צילום: Getty Images)
עוד בגזרת גיבורי העל, גיבור שנקלע "לקרב" עם נבל צריך להימנע מלעודד את הקהל להריע עבורו, זאת כדי למנוע צעקות ופליטה של רסיסי רוק פוטנציאליים לאוויר. מתקני מציאות מדומה לא יפעלו, אלא אם כן ניתן יהיה לחטא את המשקפיים באופן מלא.
"ההנחיות הללו לא יביאו את ההדבקה לרמה אפסית, אבל יפחיתו את הסיכון שבהדבקה", מודים המפעילים שהתחייבו להמשיך לנסות ללמוד דרכים שיצמצמו את סיכויי הדבקה.
פארקי השעשועים המוכרים ביותר ביפן – דיסנילנד טוקיו ואולפני יוניברסל יפן בעיר המערבית אוסקה – עדיין סגורים לציבור ולא ידוע מתי ייפתחו שוב.
ביום שני האחרון ראש ממשלת יפן שינזו אבה הסיר את מצב החירום במדינה לאחר ירידה חדה במספר חולי הקורונה במדינה. האזרחים והעסקים ביפן הונחו לאמץ "נורמליות חדשה" בעידן הקורונה, כולל עטיית מסככה וריחוק חברתי, עד כמה שניתן.