3 צפייה בגלריה
מטוס של חברת ארקיע
מטוס של חברת ארקיע
מטוס של חברת ארקיע
חברת התעופה ארקיע, שמטוסיה מקורקעים בנתב"ג מאז החלה התפרצות הקורונה בחודש מרץ, הודיעה כי תחדש את טיסותיה הבינלאומית החל מסוף השבוע הבא. על הפרק: טיסות לרודוס, כרתים ובלגרד בירת סרביה. בעוד שבועיים תחדש החברה את הטיסות בקו לאילת. כמה מטייסי החברה ימריאו בסוף השבוע לאירופה בכדי לבצע מבחן סימולאטור שיחזיר להם כשירות להטיס נוסעים.
חברת התעופה ארקיע, שלא מפעילה טיסות מאז חודש מרץ ומטוסיה מקורקעים בנמל התעופה בן גוריון, הודיעה הבוקר (יום ד') כי היא נערכת לחדש את טיסותיה הבינלאומיות והטיסות לאילת בזמן הקרוב.
בהודעת החברה נכתב כי החל מ-2 באוקטובר, בסוף השבוע הבא, תציע החברה חבילות נופש וטיסות ליעדים בשתי מדינות "ירוקות": רודוס וכרתים ביוון, ובלגרד בסרביה. במהלך החודש צפויה החברה להוציא טיסות נוספות לערים היווניות אתונה וסלוניקי וכן לבחון טיסות למדינות "ירוקות" נוספות בהתאם לביקושים. מחירי הטיסות מתחילים ב-239 דולר וחבילות הנופש שיוצעו ל-3 עד 7 לילות יתחילו ממחיר של 349 דולרים לאדם.
3 צפייה בגלריה
רודוס
רודוס
רודוס - בקרוב יהיה ניתן להגיע עם ארקיע
(צילום: שאטרסטוק)
במקביל, הודיעה החברה כי תחדש החל מ-11 באוקטובר את טיסותיה לאילת ותפעיל חמש טיסות יומיות במטוסי האמבראר 195 והאיירבוס A321 של החברה. המחירים: החל מ-99 שקלים לכל כיוון.
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר כי "החברה ערוכה להפעלת המטוסים ליעדי הנופש כבר במהלך חג הסוכות. בימים אלו אנו נמצאים בעיצומה של הכשרת צוותי הקרקע והאוויר והתאמת נהלי משרד הבריאות לרווחת ולבריאות לקוחותינו. אנו מוכרים דרך אתר האינטרנט שבו ניתן יהיה לרכוש טיסות וחבילות לכל יעדי החברה בהנחות משמעותיות. פתחנו מחדש את מרכז ההזמנות שישוב ויפעל במתכונת מצומצמת".
3 צפייה בגלריה
הפגנת עובדי ארקיע מול מלון אורכידאה בתל אביב
הפגנת עובדי ארקיע מול מלון אורכידאה בתל אביב
הפגנת של עובדי ארקיע בתחילת חודש אוגוסט
(צילום: מוטי קמחי)
נזכיר כי בחודשים האחרונים הפגינו עובדי ארקיע מול עסקי האחים נקש, בעלי השליטה בחברה, בדרישה מההנהלה להחזירה לפעילות. יו"ר ארקיע, גדי טפר, אמר הבוקר: "אני שמח ונרגש להוביל את ארקיע, לאחר שישה חודשים של הפסקת פעילות, לשוב לשמיים ולהוביל חזרה את החברה למקום מרכזי בתעופה הישראלית. עשינו מאמצים רבים על מנת שנגיע לשלב הזה ובהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחת נקש, לאבי חורמרו, לשותפים, לאבי אדרי וההסתדרות ולעובדי ארקיע שנכנסו מתחת לאלונקה על מנת להגיע לרגע זה".
ירון אמזלג מנכ"ל החברה אמר כי "ארקיע עומדת לשוב לפעילות וזו בשורה גדולה לתעופה הישראלית הייתה פה תרומה גדולה של כל הצדדים ובכלל זה בעלי המניות, העובדים, ההסתדרות, משרד האוצר והמערכת הבנקאית".