עונת הרחצה בחופי ישראל לא תיפתח עד להודעה חדשה בשל המאבק של הממשלה לרסן את התפשטות נגיף הקורונה. כך הודיע הבוקר (יום א') שר הפנים אריה דרעי בישיבה עם הנהלת משרד הפנים. עונת הרחצה בחופים הייתה אמורה להיפתח ב-1 באפריל.
התפשטות הקורונה - עדכונים אחרונים
ההחלטה התקבלה, "לאור האיסור לשהות בהתקהלויות וכדי לשמור על בריאות הציבור". הנחיות משרד הבריאות שהתעדכנו אתמול הוסיפו הגבלות רבות על תחום הפנאי. בין היתר, קניונים נדרשים להישאר סגורים, בנוסף למסעדות, בתי קפה, מועדונים ופאבים. גם בריכות שחיה, פארקי מים, גני חיות ופארקי שעשועים נדרשים להישאר סגורים.
אינפו הנחיות קורונה חדשות


בנוסף, מרשות הטבע והגנים נמסר כי שמורות הטבע והגנים הלאומיים יישארו פתוחים, אולם קיבולת האתרים תוקטן משמעותית. האחראים באתרים ידאגו ליישום ההנחיות לשמירת מרחק של שני מטרים בין מטייל למטייל ולכך שלא יתקבצו יותר מעשרה מטיילים בנקודה אחת. בהתאם להנחיית משרד התיירות, לא מתאפשרת כניסת תיירים זרים לאתרים החל מהיום ב-6:00.
כמו כן, המועצה לשימור אתרי מורשת הודיעה כי לנוכח ההנחיות החדשות, ייסגרו כל אתרי המורשת שבאחריותה למטיילים כל עוד הנחיות אלו בתוקף. מדובר באתרים הבאים: מקווה ישראל, חצר כינרת, מכון איילון, פרדס מינקוב, משטרת נהלל, מצודת כח, מוזיאון הרעות, בית ילין, מרכז המבקרים שרונה ומחנה המעפילים בעתלית.