ההפלגות יושבתו: חברת הספנות נורוויג'ן קרוז ליין הודיעה אמש (ו') כי היא מבטלת באופן יזום את כל ההפלגות של ספינות ואוניות שיט התענוגות שלה בעולם החל מהערב (13 במרץ) ועד ה-11 באפריל 2020, בשל מגפת הקורונה.
"הביטחון, הבטיחות ושלומם הטוב של הנוסעים והצוותים שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות של החברה", מסר המנכ"ל, פרנק דל ריו, בהודעה שפרסמה החברה.
1 צפייה בגלריה
קרוז
קרוז
מפסיקה את ההפלגות, בינתיים: אוניית קרוז של חברת נורוויג'ן
(צילום: גלעד ילון)
כמו כן, נמסר בהודעה כי נוסעים הנמצאים כעת בהפלגות - יורדו מהספינות. נוסעים שהזמינו הפלגות בספינות החברה, מתבקשים ליצור קשר עם סוכני הנסיעות או עם החברה.
נורוויג'ן תיתן ללקוחות החזר מלא של 100% על ההפלגה, או החזר של 125% על שווי ההפלגה בזיכוי עתידי, שיהיה תקף עד ה-31 בדצמבר 2022.

החברה האם, נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות, שמחזיקה גם במותגי ההפלגות - אושיאנה ו-Regent Seven Seas - שגם ההפלגות שלהן בוטלו - הודיעה שמדובר בהשבתה זמנית בלבד של שלושת המותגים שלה ו-28 הספינות שלה.
בחודש נובמבר השנה, השיקה החברה את ה"אנקור" - אוניית ענק המתנשאת לגובה של 20 מפלסים ויכולה להכיל לא פחות מ-4,000 נוסעים במקביל. ערכה של ה"אנקור", נאמד בשווי של יותר ממיליארד דולרים. בעונת הקיץ הקרובה, צפויה הייתה להגיע לניו יורק, כשבעתיד תוכננו לה מסעות שיט גם לתעלת פנמה ולאלסקה. בתוך כך, ביום חמישי האחרון (12 במרץ) הודיעה חברת טיסות הלואו קוסט ריינאייר, כי היא מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד ה-31 במאי, בכל הקווים. מדובר בצעד מרחיק לכת, שכן עד כה רוב חברות התעופה ביטלו את טיסותיהן לישראל בחודש מרץ בלבד, בעוד שריינאייר ביטלה את הטיסות כשלושה חודשים קדימה.