אל על ממשיכה להרחיב את פעילותה בקווים לארה"ב. חברת התעופה הישראלית הודיעה היום (ד') על הוספה של שתי טיסות שבועיות ללוס אנג'לס וממנה החל מחודש יוני, כך שבסך הכל יפעלו שמונה טיסות שבועיות בקו. כמו כן, אל על תוסיף בחודש יוני טיסה שבועיות בקו תל אביב-בוסטון.
3 צפייה בגלריה
מטוס דרימליינר של אל על
מטוס דרימליינר של אל על
מטוס דרימליינר של אל על
(צילום: shutterstock)
באל על הדגישו כי "הרחבת רשת הנתיבים לארצות הברית מתאפשרת, בין היתר, הודות לטיוב לוח הטיסות של החברה ולהשהיית הטיסות ליוהנסבורג החל מסוף מרץ הקרוב, לצד המשך הגדלת צי המטוסים של החברה".
בהודעת החברה נמסר עוד כי "מאז תחילת הלחימה אל על עוקבת אחר השינויים בהעדפת הלקוחות ומבצעת התאמות בלוח הטיסות בהתאם. כמענה לצורך העולה, בין היתר, בקרב המגזר העסקי והקהילות היהודיות והישראליות, לצד התיירות המתגברת ליעדי ארה"ב השונים".
באל על ציינו כי "לוס אנג'לס היא העיר הגדולה ביותר במערב ארה"ב והיא מרכז בינלאומי לעסקים, מסחר, בידור, תרבות, תקשורת, אופנה וטכנולוגיה. היא היעד הרחוק ביותר של אל על כיום ונחשבת גשר ליעדי החוף המערבי, בינהם לאס וגאס, סן פרנסיסקו, סיאטל, סן דיאגו, דאלאס, פיניקס ועוד".
3 צפייה בגלריה
קו הרקיע של לוס אנג'לס
קו הרקיע של לוס אנג'לס
קו הרקיע של לוס אנג'לס
(צילום: shutterstock)
3 צפייה בגלריה
בוסטון ממעוף הרחפן
בוסטון ממעוף הרחפן
בוסטון ממעוף הרחפן
(צילום: shutterstock)
אחרי הוספת הטיסה לבוסטון, אל על תפעיל ארבע טיסות שבועיות לעיר בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי, לאורך כל לו"ז הקיץ. "בוסטון נחשבת מרכז כלכלי ותרבותי, עם מוזיאונים ואוניברסיטאות נחשבות, וקהילה ישראלית ויהודית ענפה", נמסר מאל על. "נמל התעופה של בוסטון מהווה נתיב גישה למגוון רחב של יעדים ביבשת אמריקה, ובמסגרת שיתוף הפעולה של אל על עם חברת דלתא, חברת ג'ט בלו וחברות שותפות נוספות, הלקוחות יוכלו להמשיך למגוון יעדים דרך בוסטון בנוחות ובמהירות".
בחברת הדגל הישראלית הוסיפו כי "לאחר אישור הפטור מוויזה לארה"ב עבור ישראלים, ונוכח תחושת הביטחון הגבוהה של הישראלים בארה"ב, נרשמת עלייה בחודשים האחרונים בקרב הישראלים המבקשים לטוס ליעדים השונים ביבשת".
עד כה הוסיפה החברה טיסה יומית לניו יורק, כך שתפעיל בקיץ הקרוב עד שש טיסות יומיות. אלה מצטרפות לחמש טיסות שבועיות למיאמי, ולשתי טיסות שבועיות לפורט לודרדייל שבפלורידה שיחלו לפעול ב-15 באפריל, יעד המאופיין בטיסות המשך למגוון יעדים במרכז ודרום אמריקה ובאפשרויות רבות לקרוזים.
סך הכל עתידה אל על להפעיל בקיץ הקרוב למעלה מ-50 טיסות שבועיות ישירות ליעדי ארה"ב השונים.
שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר כי "מאז פרוץ המלחמה אל על מעבה את לוח הטיסות לארה"ב על מנת להמשיך ולשמר את הגשר האווירי ליעד שמהווה עורק ראשי כה משמעותי עבור מדינת ישראל. אנו ממשיכים במגמת ההתרחבות בארה"ב גם לקראת עונת הקיץ".