הוולנטיין דיי (יום האהבה) יחול ב-14 בפברואר, יום שני הקרוב, וזו הזדמנות להמריא לחופשה רומנטית מעבר לים, בכפוף כמובן למגבלות הקורונה. נזכיר כי החל מהיום אין יותר חובת ביצוע בדיקת קורונה למחלימים ולא-מחוסנים ביציאה מהארץ - אך ההחלטה לא נוגעת למדינות שמחייבות את הצגתה בכניסה אליהן. כמו כן, נוסעים שחוו תסמינים בשבועיים שלפני טיסה מחויבים להציג בדיקת אנטיגן מוסדית שלילית.
ניר מזור, סמנכ"ל חברת קשרי תעופה, אמר בשיחה עם ynet: "לקראת היום הכי רומנטי בשנה אנחנו רואים גידול בהזמנות ליעדים קרובים כמו רומא, דובאי, לונדון, פראג, סיצילה ויוון. המחירים כעת נוחים ומשתלמים וניתן למצוא דילים שווים במיוחד". לדבריו, ירידת גל האומיקרון מביאה לעלייה בהזמנות בימים האחרונים של כמעט 50 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה והמחירים נמוכים ב-15 עד 20 אחוז.
4 צפייה בגלריה
רומנטיקה בדובאי וברומא
רומנטיקה בדובאי וברומא
רומנטיקה בדובאי וברומא
(צילומים: shutterstock)

מבצע חדש של אל על

חברת התעופה אל על השיקה הבוקר (יום ג') מבצע 1 פלוס 1 שיהיה תקף להמראות החל מ-12 בפברואר ועד 26 במרץ. היעדים המשתתפים במבצע: אתונה, לרנקה, פריז, לונדון (הית'רו), לונדון (לוטון), פרנקפורט, ציריך, טביליסי, אמסטרדם, ברצלונה, בודפשט, מינכן, ליסבון, מדריד, מילאנו, מרסיי, פראג, וינה, רומא, בוקרשט, מוסקבה, ברלין, בריסל, ג'נבה, סופיה, ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, יוהנסבורג וטורונטו. המבצע חל על כרטיסי הלוך ושוב, כולל מזוודה והושבה למחלקות תיירים (בתיירים כרטיס מסוג קלאסיק) ופרמיום, כאשר אין אפשרות לשילוב יעדים. ניתן להזמין עד שמונה כרטיסים (4+4).
"אל על מאמינה כי חיים לצד הקורונה משמעותם לטוס לשמור על הכללים ולשוב ארצה בריאים ושלמים. המבצע מטרתו לחבק את לקוחותינו הנאמנים וכחלק מהרצון לחזור לטוס ולהתרגש יצרנו מבצע חסר תקדים בו קונים כרטיס ומקבלים כרטיס נוסף מתנה ואין יותר כיף מלטוס ביחד עם עוד מישהו שיקר לנו", מסרה סמנכ"ל מסחר באל על דינה בן טל.
גוליבר משווקת חבילת נופש לפראג - אחד מהיעדים המבוקשים בוולנטיין. תמורת 2,840 שקל לזוג תוכלו לטוס בין 13 ל-16 בפברואר ולשהות במלון Hotel International Prague (4 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר.
4 צפייה בגלריה
פראג
פראג
פראג הרומנטית
(צילום: shutterstock)
רומא: חבילת וולנטיין בין 11 ל-16 בפברואר במלון Hotel Center 3 (3 כוכבים) על בסיס של טיסה, לינה ואורחת בוקר עולה באתר גוליבר 3,200 שקל לזוג.
בודפשט: נופש בין התאריכים 13 ל-17 בפברואר במלון Soho Boutique Hotel (4 כוכבים) על בסיס של טיסה, לינה וארוחת בוקר עולה 2,870 שקל לזוג.
אתונה: חופשה בין 14 ל-17 בפברואר במלון Athens Tiare Hotel (4 כוכבים) על בסיס טיסה, לינה וארוחת בוקר עולה 3,350 שקל לזוג.
חברת הדקה ה-90 משווקת חבילות לחופשת זוגית הכל-כלול במלון 5 כוכבים באנטליה במחיר של החל מ-2,499 שקל לזוג. "זה תאריך סופר-מבוקש מסורתית לחבילות רומנטיות בחו"ל", אמר ל-ynet אילן שלו סמנכ"ל השיווק של הדקה ה-90 שציין כי יש עלייה בביקוש ובהזמנות לחופשה בחו"ל סביב הוולנטיין.
4 צפייה בגלריה
גבעת אקרופוליס מוארת בלילה, אתונה
גבעת אקרופוליס מוארת בלילה, אתונה
גבעת אקרופוליס מוארת בלילה, אתונה
(צילום: shutterstock)
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס, אמרה גם היא בשיחה עם ynet כי "ביומיים האחרונים אנחנו רואים עלייה בהזמנות של הרגע האחרון לחופשת ולנטיין בחו"ל". לדבריה, היעדים המבוקשים הם וינה, בודפשט, פראג, ברלין ולונדון".
אם לא בא לכם על אירופה הקרה, אולי דובאי החמה מחכה לכם. באתר של חברת אמסלם טורס, לדוגמה, אפשר למצור דיל לשלושה לילות במלון הילטון דובאי על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחיר: 3.940 שקל לזוג כולל טיסות.
חופשה דומה בפראג במלון Hilton Prague Old Town עולה 3,800 שקל לזוג למי שיזמין באתר. נשארים עם הדילים של אמסלם טורס: חופשה של ארבעה לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר בהילטון באיסטנבול עולה 4,450 שקל לזוג.
יניב לניס, מייסד אתר טיסות סודיות, הדגיש כי "לאור המתווה החדש לצד היחלשות האומיקרון בארץ ובעולם, כדאי לקחת בחשבון כי כולם צריכים להיבדק לפני הטיסה חזור לארץ, למעט מחלימים או מי שטסו לפחות מ-72 שעות בחו"ל. על פי הנחיות משרד הבריאות, בשביל להיות פטור מהבדיקה כמחלים, צריך להציג לפני ההמראה תוצאה חיובית בבדיקת PCR או אנטיגן המוכר על ידי הרשויות (לא בדיקה ביתית) שנעשתה לפני פחות משלושה חודשים ובתנאי שעברו שמונה ימים לפחות ממועד הבדיקה". מדובר בנושא מסובך שמשתנה מרגע לרגע – בכתבה הזאת ניסינו לפשט את העניין עד כמה שאפשר ולענות על כל השאלות הרלוונטיות.

עוד חבילות שעדיין על המדף

חברת קשרי תעופה משווקת חבילה ללונדון בין 14 ל-17 בפברואר. מחיר: 3,450 שקל לזוג במלון Belgrave Hotel London (3 כוכבים) על בסיס לינה ללא ארוחות. תמורת 3,690 שקל לזוג תוכלו ללון בלונדון באותם תאריכים במלון Clayton Crown Hotel (4 כוכבים), כולל ארוחת בוקר.
4 צפייה בגלריה
לונדון
לונדון
לונדון הקלאסית
(צילום: Shutterstock)
חברת אשת טורס משווקת חבילה לווינה בין 13 ל-16 בפברואר. מחיר: 2,300 שקל לזוג. מלון: Mercure Wien (4 כוכבים) ללא ארוחות.
חבילת נופש של טיסות ושני לילות במלון Leonardo Hotel Budapest (4 כוכבים) בבודפשט על בסיס לינה וארוחת בוקר עולה 1,470 שקל לזוג.
גם חברת קווי חופשה משווקת חבילות נופש לאנטליה על בסיס הכל-כלול. תמורת 2,499 שקל לזוג תוכלו ללון במלון Liberty Hotels Lara (5 כוכבים) בין התאריכים 13 עד 17 בפברואר.
ישראייר משווקת דיל לוורנה בין 13 ל-17 בבפרואר. מחיר: 2,229 שקל לזוג על בסיס חצי פנסיון במלון אינטרנשיונל (5 כוכבים). בנוסף, חברת התעופה הישראלית משווקת דילים גם לפראג – 3,512 שקל לזוג במלון Comfort Hotel Prague (3 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר בין 10 ל-15 בפברואר, או בדובאי – 3,704 שקל לזוג במלון Mövenpick Hotel (5 כוכבים) על בסיס של טיסות, לינה וארוחת בוקר.
ונסיים עם איסתא שמשווקת חבילת נופש לרומא במחיר של החל מ-2,400 שקל לזוג, בין 13 ל-15 בפברואר במלון Hotel Center 3 (3 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר. עוד על המדף: נופש בבודפשט בין 13 ל-17 בפברואר במלון לאונרדו (4 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחיר: החל מ-3,131 שקל לזוג.