וויזאייר אבו דאבי, חברת התעופה הלאומית החדשה של אבו דאבי שהוקמה בשנה שעברה בשיתוף פעולה בין חברת הלואו-קוסט ההונגרית לחברת ההשקעות ADQ בבעלות הנסיכות במפרץ, הודיעה היום (ה') על הפעלת טיסות ישירות בין אבו-דאבי לנמל התעופה בן גוריון החל מ-12 בפברואר. מחר תפעיל החברה את טיסתה הראשונה אי פעם לאתונה.
החברה תפעיל תחילה ארבע טיסות שבועיות לישראל, והחל מחודש מרץ בכוונתה לעלות את התדירות לטיסה יומית אחת במחיר שמתחיל מ-99 דירהאם (כ-89 שקלים) לכיוון, לא כולל שליחת מזוודה לבטן המטוס. שדרוג כרטיס הטיסה, כך שיתאפשר להעלות למטוס מזוודה של עד 20 קילו וטרולי עם אפשרות לבחירת מושבים, תעלה את מחיר הכרטיס להחל מ-399 שקלים לכיוון. שדרוג נוסף, שיאפשר להעלות את משקל המזוודה ל-32 קילו, עם אפשרות לשנות את כרטיס הטי, ה יעלה את מחיר הכרטיס להחל מ-433 שקלים לכיוון.
3 צפייה בגלריה
מטוס וויזאייר נתב"ג איירבוס A321neo
מטוס וויזאייר נתב"ג איירבוס A321neo
מטוס וויזאייר איירבוס A321neo בנתב"ג, ספטמבר 2019
(צילום: shutterstock)
3 צפייה בגלריה
אבו דאבי קו הרקיע
אבו דאבי קו הרקיע
הכירו את אבו-דאבי
(צילום: shtturstock)
3 צפייה בגלריה
מסגד שייח זאיד
מסגד שייח זאיד
מסגד שייח זאיד
(צילום: יניב חלילי)
יו"ר וויזאייר ג'וזף ווארדי אמר: "אנחנו שמחים לתרום למאמציה של אבו-דאבי להרחיב את היצע חוויות הביקור באמירויות ופועלים להרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי בעתיד".
בשלב הראשון יכלול צי החברה שני מטוסי איירבוס A321neo ובחצי השנה הקרובה יצטרפו עוד ארבעה מטוסים נוספים. בכוונת החברה להפעיל גם טיסות מאבו-דאבי לאלכסנדריה במצרים, לכותאיסי בגאורגיה, ללרנקה בקפריסין, לאודסה באוקראינה ולירוואן בארמניה.
בחודש שעבר עברו בנתב"ג 206,778 נוסעים בטיסות לחוץ לארץ כאשר היעד העומס ביותר מישראל היה לדובאי עם 66,352 נוסעים (הלוך וחזור), כמות שמהווה 32 אחוזים מכלל הנוסעים. במקום השני איי סיישל עם 15,519 נוסעים (7 אחוזים) ובמקום השלישי איסטנבול עם 13,338 נוסעים (6 אחוזים).