3 צפייה בגלריה
שדה התעופה סונגשאן טייוואן
שדה התעופה סונגשאן טייוואן
שדה התעופה סונגשאן
(צילום: shutterstock)
נואשות או יצירתיות? כשהמטוסים והתיירים בעולם מקורקעים בשל מגפת הקורונה – שדה תעופה אחד בטייוואן יזם פתרון מקורי שנועד לסייע לאזרחים לחוות שוב תחושה של טיסה.
ב-CNN דווח כי שדה התעופה סונגשאן בבירה טאיפיי הודיע כי יאפשר ל-90 בני אדם לסייר בנמל ולחוות חוויה של טיסה, אך ללא הטיסה עצמה. אז מה כן? מעבר בביקורת דרכונים, עלייה למטוס, ירידה מהמטוס - וחזרה הביתה.
"לא יכולים לעזוב, אז תעמידו פנים שאתם עולים על טיסה בסונגשאן", נכתב בכרזה שפורסמה באתר האינטרנט של שדה התעופה. בהודעה נכתב עוד כי "משתתפי הסיור יהיו גם הראשונים לחוות את המתקנים החדשים בשדה התעופה והם יוכלו להשלים את משימות ולקחת הביתה מתנות ייחודיות ומסתוריות".
3 צפייה בגלריה
שדה התעופה סונגשאן טייוואן
שדה התעופה סונגשאן טייוואן
"טרמינל ז'ה טם איי לאב יו טרמינל בלה מיה"
(צילום: shutterstock)
3 צפייה בגלריה
בורדינה שדה נמל תעופה אילוסטרציה מאוירת
בורדינה שדה נמל תעופה אילוסטרציה מאוירת
כך כנראה זה ייראה
(shutterstock)
סונגשאן הוא נמל התעופה הקטן יותר מבין שני הנמלים בבירת טייוואן והוא ממוקם במרכז העיר. צ'ין-צינג וואנג, סגן מנהל שדה התעופה, אמר כי יתקיימו שלושה סיורים ב-2, ב-4, וב-7 ביולי והם יימשכו כחצי יום כל אחד.
"אנשים שלא הייתה להם הזדמנות לעלות על טיסה בינלאומית בסונגשאן יכולים לנצל את ההזדמנות כדי לחוות וללמוד יותר על תהליך העלייה למטוס והשירותים הרלוונטיים", אמר סגן מנהל שדה התעופה.
התיירות הבינלאומית מושבתת ברוב חלקי העולם לאחר שמדינות סגרו אתך גבולותיהן במטרה לעצור את התפשטות וירוס הקורונה. בסך הכל נרשמו יותר מ-7,895,917 מקרי קורונה בעולם, ו-432,882 בני אדם מתו מהמחלה. טייוואן סגרה את גבולותיה בחודש מרץ ועדיין אוסרת כניסת לאזרחים זרים לתחומה.
כדי לדעת מה הסטטוס בכל מדינה, אתם מוזמנים לבקר באתר של ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט"א שפרסם מפה אינטראקטיבית שמאפשרת לבדוק בקלות ובבהירות מהן מגבלות הכניסה בכל מקום.
פורסם לראשונה: 14:46, 14.06.20