2 צפייה בגלריה
מטוס ישראייר איירבוס A320
מטוס ישראייר איירבוס A320
מטוס ישראייר
(צילום: shutterstock)
חברת ישראייר השיקה הבוקר (יום א') מבצע במסגרתו נוסעים שיתחסנו נגד נגיף הקורונה – חיסון ראשון, שני או שלישי – יזכו להנחה של 180 דולרים לכרטיס.
מהחברה נמסר כי ניתן להזמין כרטיסים לכל היעדים שישראייר טסה אליהן, בהן גם כאלה שלא דורשים בידוד ממושך בחזור כמו מונטנגרו, בלגרד, באקו, לובליאנה, סלובניה, בוקרשט, מרקש וספליט שבקרואטיה. כרטיסי הטיסה יהיו תקפים ליציאות עד סוף שנת 2021.
בתשובה לשאלת ynet אם לא מדובר באפליה נגד מי שהתחסן בזמן וכעת צריך לשלם יותר על כרטיס טיסה, השיבו בישראייר: "לא מדובר באפליה וכי מטרת ההטבה הינה לעודד התחסנות על מנת שכולנו נוכל להמשיך בשגרת חיינו ולהמשיך לקיים את התיירות והטיסות לחו"ל".
עוד ציינו בישראייר כי ההנחה תינתן להזמנות חדשות לטיסות לחו"ל בלבד (הלוך-ושוב) באתר החברה מהיום, יום ראשון 8 באוגוסט, ועד לל-14 באוגוסט או עד גמר המלאי. כדי לקבל את ההנחה על המזמין להצהיר באמצעות סימון בתהליך הרכישה באתר כי בעת ההזמנה הוא והטסים עמו בהזמנה חוסנו נגד הנגיף מ-8 באוגוסט ואילך. "על המזמין להראות בשדה התעופה ביציאה לחו"ל אישור רשמי מודפס כסימוכין להצהרתו", הדגישו בישראייר. "במידה שלא יהיה אישור זה בידו, יחוייב הנוסע בעלות ההנחה קרי 180 דולר לאדם בשדה התעופה כתנאי לעלייתו לטיסה".
בבדיקה שערכנו מצאנו כי אכן טיסה הלוך ושוב מתל אביב ללובליאנה שבסלובניה ב-31 באוגוסט תעלה למי שעומד בתנאי המבצע 180 דולרים בלבד במקום 360 דולרים. טיסה למונטנגרו באותו תאריך תעלה 370 דולרים. טיסה לדובאי ב-3 באוקטובר תעלה 110 דולרים בלבד למי שיעמוד בתנאי המבצע.

משרד התיירות מציג: "עוד לא אבדה חופשתנו"

2 צפייה בגלריה
אילת
אילת
אילת - הקמפיין יביא לירידת מחירים?
(צילום: shutterstock)
כמו כן, ביום חמישי השיק משרד התיירות קמפיין חדש המרכז חופשות בחודש אוגוסט במחירים של 500, 750 ו-1,000 שקלים לזוג ללילה. בהודעת המשרד נמסר כי "הקמפיין מציג קרוב ל-100 מתקני אירוח תיירותיים, בהם 11 חדרים ומעלה, המציעים חדרי אירוח בשלוש קבוצות מחיר - מדרגה 1: עד 500 שקל, מדרגה 2: 750-501 שקל, מדרגה 3: 1,000-751 שקל. זאת כאשר המחירים כוללים מע"מ ומדובר על חדרים סטנדרטיים, ללילה, לזוג, ללא ארוחת בוקר, המוצעים לכל אורך חודש אוגוסט.
"ההצעות מפורסמות באתר האינטרנט של המשרד שמפנה את הציבור לאתרי המכר של מקומות הלינה שיבחרו. מתקני האירוח שמוצגים באתר עומדים בתנאים שהציב המשרד למי שלוקח חלק בקמפיין: אין התניה של מספר לילות מינימלי, והמחירים המובטחים זהים למחירים שנמצאים במערכת ההזמנות של מקום הלינה. משתתף שלא יעמוד בתנאים יוסר מהקמפיין".