2 צפייה בגלריה
המלון בנווה אטי"ב
המלון בנווה אטי"ב
מלון פנדה בנווה אטי"ב
(צילום: JALAA MAREY / AFP)
בקתות מעוצבות בצורת משולש שכאילו נבנו במיוחד בשביל האינסטגרם, בריכה עם נוף נדיר, ספא מפנק ויוקרתי, מסעדה איכותית, אזורי הירגעות ושביל הליכה לטיולים קלילים – הכירו את מלון פנדה שבמושב נווה אטי"ב שצפוי לארח ביומיים הקרובים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בחופשת הקיץ שלהם במורדות החרמון.
מלון פנדה ממוקם באחד מהאזורים השקטים, שלא לומר מנומנמים, בישראל, אך בתקופה של מהפכה משפטית ומחאה נרחבת וחסרת תקדים גם פינת החמד הזאת צפויה להפוך למוקד סערה קולני. מפגיני "החזית הצפונית" של המחאה כבר הודיעו כי יקימו מאהל קמפינג מול המלון ויפגינו נגד הזוג נתניהו.
כפר הנופש, שעלה בפעם האחרונה לכותרת בחודש פברואר כאשר השף יונתן רושפלד סגר את המסעדה שלו במלון לאחר חודשיים בלבד, משתרע על שטח של 40 דונמים בנקודה הכי קרובה לחרמון. במקום 44 בקתות שונות בדרגות שונת – בקתת דלקס זוגית בסיסית, בקתת דלקס משפחתית עם מרפסת, בקתת דלקס משפחתית עם ג'קוזי ומפרסת, בקתת דלקס משפחתית עם בריכה ומפרסת, דלקס דופלקס משפחתי, דלקס דופלקס משפחתי עם ג'קוזי, דלקס דופלקס משפחתי עם בריכה וג'קוזי, סוויטת דופלקס משפחתית פרימיום וסוויטה נשיאותית – המפוארת מכולן. לא ברור באיזה סוג של בקתה ינפשו בני הזוג, אך סידורי האבטחה יחייבו אותם ככל הנראה לבחור באחת מהבקתות היותר גדולות ומבודדות.
2 צפייה בגלריה
סוגי הבקתות
סוגי הבקתות
סוגי הבקתות
(צילום מסך מתך אתר המלון)



המחירים משתנים כמובן בהתאם לסוג החדר ולתאריך השהייה. בבדיקה שערכנו באתר המלון מצאנו לתאריכים 13 עד 15 באוגוסט (יום א' עד יום ג') הצעה לשני לילות בבקתת דלקס זוגית על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר של החל מ-4,705 שקל לזוג. שני לילות בבקתת דלקס משפחתית עם בריכה אישית ומרפסת שיזוף עולים החל מ-5,533 שקל. חיפשנו בקתה פנויה לסוף שבוע בין 24 ל-26 באוגוסט ומצאנו רק בקתת דלקס משפחתית עם מרפסת במחיר של 3,198 שקל לזוג עם שני ילדים.
המשכנו לשחק עם התאריכים עד שמצאנו יומיים באמצע השבוע (30-28 באוגוסט) שבהם יש מקום בסוויטת הדופלקס משפחתית פרימיום. עבור שני לילות בבקתת הענק (120 מ"ר) שכוללת בריכה פרטית, ג'קוזי, מרפסת ישיבה חיצונית בגודל של 200 מ"ר, פינות אוכל ועוד תשלמו החל מ-17,066 שקל לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.
המלון זוכה בגוגל לדירוג גבוה של 4.8 מתוך 5. הרוב המוחלט של התגובות חיוביות. כך למשל כתבה מגיבה בשם דליה: "מלון מושקע, מפנק, יוקרתי. הכל נעים ומזמין, שירותי להפליא. מנהל המקום מקצועי ואדיב. הספא עובד ברמה גבוהה מאוד. נהנינו מהטיפולים, מהחמאם, מהסאונות, מהג'קוזי וממרחב הרגיעה המושלם. חווייה נהדרת, ממליצים מכל הלב". גם באתר טריפאדוויזר מלון פנדה זוכה לציון גבוה – 4.9 מתוך 5.
שוחחנו גם עם בלוגרית הטיולים חן יוסף שביקרה במקום במהלך החורף. "זה מקום מהמם שמצטלם מעולה", סיפרה חן בשיחה עם ynet. "נהניתי מהחוויה, זה מלון ייחודי עם נוף הרים פסטורלי מסביב, והכול מאוד מטופח. הבריכה הפרטית לא הייתה מספיק חמה בשביל החורף ומזג האוויר המושלג, אבל הבריכה הכללית הייתה וואו! החדרים הרגילים לא מאוד גדולים. יש מיטה זוגית ועוד קומת סטודיו למיטות יחיד לקטנטנים. השירות מאוד טוב, אבל אני בטוחה שביבי יקבל שירות טוב יותר ממני. זו לא חופשה זולה, ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו את המחירים הללו. אני ממליצה לזוג נתניהו לטייל בבניאס, לטבול במעיינות בצפון הגולן ולבדוק את הבר הצף שנפתח לאחרונה בברכת רם".