שיא חדש לשף יונתן רושפלד: אחרי פחות מחודשיים שבהם כיהן כשף של מסעדת "רושפלד", המסעדה החדשה שנפתחה במלון פנדה בנווה אטיב, נסגרה אתמול (א') המסעדה לאלתר.
1 צפייה בגלריה
רושפלד נווה אטיב
רושפלד נווה אטיב
בימים היפים: רושפלד במלון פנדה בנווה אטיב
(צילום: נמרוד סונדרס)
ל-ynet נודע כי אמש הגיעו למסעדה אורחים שהזמינו מקום למסעדה אבל גילו לדאבונם כי המסעדה נסגרה מעכשיו לעכשיו. גורמים מקורבים מסרו כי השף עזב את המסעדה ב"טריקת דלת" לאחר מריבה שהתרחשה בינו לבין הנהלת המלון. "הוא עזב במיידי בעונה הכי לוהטת של החורף, כשהחרמון גדוש מבקרים", מסר אחד המקורבים, "היה ברור שהשותפות הזאת לא תחזיק מעמד לנצח, אבל זה שיא חדש".
המקורבים גם מסרו כי חילוקי הדעות מול ההנהלה התגלו בעיקר בעקבות הקושי התפעולי של מסעדת שף המרוחקת מאזור המרכז, שם יש קושי גדול להגיע לחומרי גלם איכותיים וטובים, כמתבקש ממסעדה כזאת. מסעדת רושפלד עבדה בעיקר עם מגדלים מקומיים, ייקבי בוטיק באזור ומחלבות מקומיות.
בראיון שערך השף רק לפני כחודשיים, אמר: "מסעדה זה עסק יקר בישראל – ואף אחד לא מרוויח ממנו. עלות הגלם ושעות העבודה לא יכולים לכסות חלום של אף אחד. זה כן יכול להיות משתלם כשזה חלק ממכלול שלם, למשל בתוך בית מלון. ובתי מלון בכל העולם יודעים היום שכדי להביא אורחים צריכים מסעדות טובות יותר מכל דבר אחר".
השף רושפלד מסר בתגובה: הפרויקט הוקם לחצי שנה על מנת למקסם את עונת החורף. בעקבות הקושי התפעולי של מסעדת שף במיקום הגיאוגרפי הנ"ל, הוחלט לסיים את הפעילות כעת".
ממלון פנדה נמסר בתגובה: "השף יונתן רושפלד בחר מסיבותיו לסיים את עבודתו במסעדה, אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך. מלון פנדה בנווה אטיב ימשיך להציע לאורחיו חוויית אירוח ייחודית ואכותית".