צפון

באשת טורס מצאנו את דיל במלון ישרוטל גומא (כינרת) על בסיס לינה וארוחת במחיר של 660 שקל לזוג.
עוד מצאנו: לילה במלון ג'ייקוב טבריה על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר של 428 שקל לזוג.
3 צפייה בגלריה
מלון ג'ייקוב טבריה
מלון ג'ייקוב טבריה
מלון ג'ייקוב טבריה
(צילום: מקס מורון)
מלון ריזורט חדרה מרשת מלונות ג'ייקוב מציע מבצע לסוף השבוע הכולל ארוחת ערב חגיגית ומסיבת סילבסטר עם הופעות ריקודים ומשחקים. המחיר: 2,990 שקל לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון.
מלון אלמא בזכרון יעקב – תמורת 1,590 שקל לזוג תוכלו ליהנות מחגיגת סילבסטר הכוללת קוקטייל חגיגי בקבלת הפנים, ארוחת ערב זוגית ומופע של מארק אליהו לרגל צאת אלבומו הרביעי About Love.
מלון גלי כנרת, מרשת ישראל קנדה מלונות, עורך חגיגת סילבסטר נוצצת בסוף השבוע. על הפרק: ארוחות בוקר, ארוחת ערב בשישי, ובמוצ"ש ארוחת סילבסטר חגיגית. כל הארוחות במסעדת לוטה של המלון בניצוחו של השף אסף גרניט. בנוסף, החבילה כוללת טיפול שבדי קלאסי של 50 דקות לכל אורח, כניסה ללא תשלום למתחם הספא ומסיבת סילבסטר הכוללת משקה ראשון חינם. המחיר: 2,250 שקלים לזוג ללילה.

אזור מרכז וירושלים

מלון בקסטייג' בתל אביב, מרשת מלונות הבוטיק אטלס, השיק שיתוף פעולה מסקרן עם בית השמפניה של Moët Hennessy, תאגיד השמפניה הגדול בעולם LVMH, במסגרתו הוסב מלון בקסטייג' למלון שמפניות.
עשרה מחדרי המלון נהפכו ל"חדרי שמפניה" המאובזרים בשפע פינוקים כגון בקבוקי שמפניה, גביעים אקסקלוסיביים ושמפניירה, נר בעבודת יד בניחוח שמפנייה, תותים ומקרונים במילוי קרם שמפניה, בלונים כסופים וזהובים ועוד. כמו כן, בבראנץ' של קפה בקסטייג' יוכלו אורחי המלון, כמו גם אורחים מבחוץ, ליהנות מעמדה מיוחדים של תותים וקצפת לצד כוס Moët&Chandon. לצד אלו, במהלך שבוע הסילבסטר תפעל בקומת הכניסה של בקסטייג' חנות פופ-אפ מסוגננת בה תימכרנה שמפניות מבית Moët Hennessy ובה עמדה לחריטה אישית על הבקבוק ללא תוספת תשלום. מחיר ללינה בליל הסילבסטר באחד מחדרי השמפניה: 1,500 שקל לזוג, כולל ארוחת בוקר.
3 צפייה בגלריה
חדר שמפניה במלון בקסטייג'
חדר שמפניה במלון בקסטייג'
חדר שמפניה במלון בקסטייג'
(צילום: אנטולי מיכאלו)
לילה במלון ווסט תל אביב, על בסיס לינה בלבד, יעלה בסילבסטר 630 שקל לזוג (דרך אתר אשת טורס).
תמורת 342 שקל לזוג תוכלו לבלות לילה במלון בראון לייטהאוס ברחוב בן יהודה בתל אביב, על בסיס לינה וארוחת בוקר.
חבילת אירוח משולבת הכוללת ארוחה במסעדת קאמאקורה ולינה במלון אינדיגו תל אביב במתחם בורסת היהלומים. הארוחה כוללת מנות חד פעמיות כגון גיוזה וואגיו אונטריב מטוגנת, סשימי דג ים כבוש בקומבו ועוד. האירוח כולל תשורה בחדר - בקבוק קאווה ושוקולד, וכולל גם ארוחת בוקר. מחיר: 1,520 שקל לזוג.
מלון ריץ קרלטון בהרצליה, מציע את חבילת Festive Package ומותח את חבילת סוף השנה שלו לתקופה של חודש. תתאפשר הזמנה של לילה אחד בלבד בסוף השבוע, לעומת מינימום הזמנה של שני לילות בחודשים רגילים. בהזמנת לילה אחד במלון, עד 15 בינואר, תמתין לאורחים מתנה אישית יוקרתית, בקבוק קאווה וצלחת של פירות הדר. מחיר החל מ-2,000 שקל לזוג. מסעדת הגורמה "הרברט סמואל" תיפתח במיוחד במוצאי שבת ותשיק את תפריט החורף החדש שלה. החל מ-23:00 ועד השעה 01:00 יוזמנו האורחים להעלות את הקצב עם ד'י ג'יי במגוון סגנונות מוזיקה.
מלון המלך דוד ירושלים מציע ארוחת ערב חגיגית לקראת השנה האזרחית החדשה. המלון האייקוני בירושלים ייפתח את שעריו גם לאורחים מבחוץ ויציע ארוחת ערב חגיגית בניצוחו של שף המלון רועי ענתבי. האירוע ייפתח בשעה 20:00 באולם השגרירים שבו תוקם רחבת ריקודים ויוצע לאורחים בר שמפנייה, יינות מבעבעים וקוקטיילים. בשעה 21:00 תחל הארוחה שתכלול מנות ראשונות קרות וחמות לבחירה ומנות עיקריות לבחירה ומזנון קינוחים עשיר. ולסיום הערב בחצות הרמת כוסית שמפנייה. המחיר ללילה לזוג – 3,303 שקל, על בסיס לינה וארוחת בוקר, לא כולל את ארוחת הערב החגיגית בערב השנה האזרחית החדשה. מחיר לאדם לסעודה סוף שנה: 620 שקל, כולל יין הבית וכוס שמפנייה בחצות.
אתם מוזנמנים לפתוח את השנה החדשה במלון הקונספט האינטימי ליר סנס בגדרה. חבילה לערב הסילבסטר, הכוללת לינה, ארוחת בוקר ושובר של 300 שקל למסעדת אברטו, עולה 1,190 שקל לזוג.

דרום

3 צפייה בגלריה
לאונרדו קלאב ים המלח
לאונרדו קלאב ים המלח
לאונרדו קלאב ים המלח
(באדיבות רשת מלונות פתאל)
פסטיבל הג'אז בים המלח ינעל את שנת 2022 במלון לאונרדו קלאב ים המלח מרשת מלונות פתאל בין התאריכים 29 בדצמבר ל-1 בינואר עם הפסנתרן הבינלאומי ליאוניד פטשקה. האירוח יכלול ארביה ימים של מופעים גדולים בסגנון ג'אז, קלאסי, פולקלור ועוד כשהשיא יהיה נשף וינאי מפואר באווירה אירופאית קסומה לשנה החדשה. מחיר לכל הסופ"ש על בסיס הכל-כלול – החל מ-6,168 שקל לזוג. 10% הנחה לחברי מועדון.
באתר של אשת טורס מצאנו את הדיל הבא: שני לילות בסוף השבוע במלון פתאל לאונרדו ים המלח על בסיס חצי פנסיון ב-1,672 שקל לזוג.
מלון קדמא, שדה בוקר: לילה לזוג עם ארוחת בוקר ושני טיפולי ספא – 1,379 שקל, לפני הנחת אתר.
מלון ים סוף באילת: שני לילות לזוג בסוף השבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר – 1,396 שקל.
רשת מלונות אסטרל מארחים את ברי סחרוף וארקדי דוכין לסוף שבוע של רוק ישראלי לחגיגות סוף שנה. הופעה של ברי סחרוף תתקיים ב-29 בדצמבר והופעה של ארקדי דוכין תתקיים שישי בצהריים ב-30 בדצמבר. כמה זה עולה? מלון אסטרל מאריס אילת, בין 29 בדצמבר ל-1 בינואר, מינימום שני לילות - 768 שקל ללילה לזוג על בסיס חצי פנסיון. מלון אסטרל פאלמה אילת באותם התאריכים - 768 שקלים ללילה לזוג על בסיס חצי פנסיון. מלון אסטרל וילג' אילת - 746 שקל ללילה לזוג על בסיס חצי פנסיון.