3 צפייה בגלריה
ניו יורק
ניו יורק
מתגעגים לניו יורק? מחירי הטיסות יורדים
(צילום: shtterstock)
חברות התעופה המפעילות קווים ישירים מישראל לארה"ב עושות זאת שוב: אל על ואמריקן איירליינס מפרסמות בימים האחרונים מחירים נמוכים למדי עבור טיסות ישירות למספר יעדים בארה"ב, גם דלתא ויונייטד איירליינס מיישרות קו על אותם קווים.
ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על הטיסות האטרקטיביות ביותר לארצות הברית ונתחיל, איך לא - בניו יורק. כדי לטוס ולבקר ביעד המבוקש ביותר בצפון אמריקה תוכלו לבחור בין כל ארבע חברות התעופה, לכן במקרה של הקו הפופולרי הזה - המחירים אטרקטיביים במיוחד.
בהשוואה שעשינו בין החברות השונות באותם תאריכים לנסיעה של שבוע ימים במהלך חודש נובמבר, גילינו כי המחיר הזול ביותר היה של חברת יונייטד איירליינס, שמטיסה לניו יורק תמורת 500 דולר בלבד. אחריה, אמריקן איירליינס שמציעה טיסה ישירה תמורת 536 דולר.
מחירי טיסות ישירותלארה"ב
החברה הישראלית בחבורה, אל על, מציעה טיסות ישירות עבור מחיר התחלתי של 540 דולר ואחרונה היא חברת דלתא, היקרה מבניהן, שמציעה טיסה לניו יורק באותם תאריכים עבור 586 דולר, שזה עדיין מחיר נמוך יחסית למה שהתרגלנו לראות במשך שנים.
נראה כי המחירים דומים למדי והם אלמנט נוסף שיכול להכריע עם מי מבין ארבע החברות הקהל הישראלי יחליט לנסוע, לצד שיקולים נוספים כמו נוחות, מזון שמוגש בטיסה, לוחות זמנים, ענייני שמירה על כשרות ועוד.

לא רק התפוח הגדול בזול

יש גם טיסות ישירות ליעדים נוספים בארה"ב במהלך החודש הבא. כך למשל, מצאנו טיסות דומות למיאמי עם אל על ואמריקן איירליינס. אמריקו מביאה מחיר זול יותר, החל מ-662 דולר, עם אל על הטיסה תעלה 719 דולר. נציין כי שתי הטיסות בתאריכים כמעט זהים כשהטיסה עם אל על היא ללילה אחד פחות.
ואם כבר 719 דולר, יונייטד איירליינס מציעה טיסה בדיוק במחיר הזה רק לשיקגו, בטיסה ישירה כמובן. ישנן טיסות ישירות גם ללוס אנג'לס במחירים התחלתיים של 850 דולר עם אל על.
3 צפייה בגלריה
הנוף בשיקגו
הנוף בשיקגו
בשיקגו כבר ביקרתם?
(צילום: Shutterstock)
אמריקן איירליינס מביאה טיסות ישירות ליעד קצת פחות שכיח לישראלים - דאלאס, החל מתחילת שנת 2022, שכבר לא כל כך רחוקה מאיתנו, במחיר שיחל מ-776 דולר.
דלתא איירליינס תשיק ב-28 במאי קו לנמל התעופה הבינלאומי לוגן שבבוסטון במחיר התחלתי של 876 דולר. בעבר פעל קו דומה של אל על אך הוא נסגר עם הצמצומים שכפתה מגפת הקורונה וצפוי להיפתח מחדש גם כן לקראת מאי. עבור דלתא תהיה זאת הפעם הראשונה שהחברה האמריקנית תטוס מישראל לבוסטון, כאשר שירות זה יתווסף לטיסה היומית הישירה הקיימת לניו יורק JFK. החברה גם תציע קונקשן משם ללא פחות מ-35 יעדים נוספים. אל על תחזור לקו הזה כאמור ותתחרה מול דלתא עם טיסות ישירות לבוסטון באותה תקופה במחיר התחלתי של $930.

מה צריך בשביל לטוס לארה"ב?

לפני טיסה לכל יעד מומלץ לברר מהן הדרישות במדינה אליה אתם טסים. נכון לכתיבת שורות אלו, הכניסה לארה"ב מותנת בבדיקת קורונה שלילית כ-72 שעות לפני ההמראה. מחלימים שיציגו תעודת מחלים מ-90 הימים שלפני הטיסה פטורים מהבדיקה.
כדאי לציין שבין המדינות השונות בארה"ב יש הנחיות קורונה שונות ובחלקן אין אפילו חובת עטיית מסכה בציבור. לכן, מומלץ להתעדכן לפני שתחליטו לבקר בחלק מהמדינות שם.
3 צפייה בגלריה
בקרוב: קרב צמוד על הכיס הישראלי בטיסות לבוסטון
בקרוב: קרב צמוד על הכיס הישראלי בטיסות לבוסטון
בקרוב: קרב צמוד על הכיס הישראלי בטיסות לבוסטון
(צילום: Shutterstock)
ובואו לא נשכח שבשביל לטוס לארה"ב עם דרכון ישראלי צריך כמובן גם ויזת תייר. בחודשים האחרונים דיווחנו לא מעט בנושא, על תורים ארוכים במיוחד לצד בשורות אופטימיות על אודות אפשרות לביטול הוויזה לישראלים בהמשך.
גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם, שוחח ישירות עם הנשיא ביידן בנושא, שעלה גם בזמן פגישתו של נשיא ארה"ב עם ראש הממשלה בנט, וסוכם כי הצדדים ידונו על הבאתה של ישראל לעמידה בתנאי התוכנית לפטור מוויזה לארה"ב, שבה נמצאות 40 מדינות. אבל הדרך לשם עוד ארוכה וישראל צריכה לעמוד בכמה תנאים בסיסיים על מנת שהחלום הדיפלומטי באמת יהפוך למציאות.
עוד נדגיש כי עדיין חל איסור להיכנס לארה"ב לאחר טיסת קונקשן באירופה ולכן הבדיקה בכתבה זו היא עבור טיסות ישירות בלבד.