"חייך, עידו מאחוריך" – מאות צמידים עם הכיתוב הזה חולקו בפסטיבל הדאנס טומורולונד (Tomorrowland) שנערך בימים אלה בבלגיה. סמ"ר עידו ברוך ז"ל, לוחם צה"ל שנהרג בפיגוע ירי בחודש אוקטובר, תכנן לנסוע לפסטיבל – וכעת, כשהגיע האירוע, החליטה ידידתו אור אילני לערוך מחווה סמלית לזכרו.
"הכול התחיל בשיחה שקיימתי עם עידו לפני שטסתי לטומורולנד של 2022", סיפרה בריאיון ל-ynet live, "סיפרתי לו שאני נוסעת והוא נורא התרגש בשבילי ואמר לי שהוא מאוד ישמח לנסוע ברגע שישתחרר. אמרתי לו שנדבר – אבל אז הוא נפל בסוכות.
"כשקניתי כרטיסים לפסטיבל ידעתי שאני הולכת להביא את עידו איתי בכל דרך שתהיה. הקהילה של טומורולנד בישראל מאוד גדולה ומורכבת אנשים מאוד מאוחדים שאוהבים אחד את השני, וכך יצא שיזמתי משהו קטן שמבחינתי ומבחינת אנשים אחרים היה עולם ומלואו".
אור יצאה לפסטיבל עם דגל שעליו דמותו של עידו ו-300 צמידים סגולים עם הכיתוב "חייך, עידו מאחוריך". "כבר מההודעה הראשונה שכתבתי בקבוצת הווטסאפ אנשים הפציצו אותי בהודעות על זה שהם התרגשו ורוצים לקחת בזה חלק – לענוד את הצמיד ולהצטלם עם הדגל. זה פשוט חימם לי את הלב, ואני בטוחה שגם את הלב של המשפחה".
4 צפייה בגלריה
מחווה לעידו ברוך בטומורולנד
מחווה לעידו ברוך בטומורולנד
הדגל לזכרו של עידו ברוך ז"ל מונף בפסטיבל המוזיקה בבלגיה
4 צפייה בגלריה
מחווה לעידו ברוך בטומורולנד
מחווה לעידו ברוך בטומורולנד
"חייך, עידו מאחוריך"

4 צפייה בגלריה
עידו ברוך
עידו ברוך
עידו ברוך ז"ל בעמדת הדי ג'יי שהוא כה אהב
(מתוך פייסבוק)
4 צפייה בגלריה
עידו ברוך
עידו ברוך
סמ"ר עידו ברוך ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
איתן ברוך, אביו של עידו, סיפר בריאיון ל-ynet live על אהבתו של בנו למוזיקה. "מגיל בר מצווה עידו התעסק במוזיקה, עשה קורסים והיה די ג'יי מחונן. אין אחד באזור שלנו, השפלה, שלא הכיר את עידו בתור די ג'יי. זאת הייתה האהבה הראשונה שלו, ואחר כך אהבה מקבילה לרוני חברה שלו.
"גם במהלך הצבא הוא השתדל לעסוק בזה, למרות שבתור חייל בסיירת זה קצת קשה. ביציאה האחרונה שלו הביתה הוא התחלף עם מישהו מהפלוגה כדי לנגן במסיבה – וזו הייתה המסיבה האחרונה שלו".
אתם מוזמנים לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם שמוקדש לעידו ברוך ז"ל.