אתר דירוג חברות התעופה Airlineratings פרסם את רשימת 20 חברות התעופה הטובות בעולם לשנת 2021. אל המקום הראשון הגיעה חברת קטאר איירוויז, אייר ניו זילנד הגיעה למקום השני וסינגפור איירליינס הסתפקה במקום השלישי והמכובד.
חברת הדירוג האוסטרלית ביססה את הדירוג על שלל קריטריונים, בהם מצב צי המטוסים, ביקורות נוסעים והמוצרים השונים שכל חברה מציעה לנוסעיה. השנה נוסף גם קריטריון שבחן את ההתמודדות של החברות השונות עם נגיף הקורונה.
2 צפייה בגלריה
קטאר איירווייז
קטאר איירווייז
דיילת של חברת קטאר איירווייז
(צילום: shutterstock)
מנכ"ל קטאר איירווייז אכבר אל בייקר אמר כי "במהלך 16 החודשים האחרונים אנחנו עדים לימים החשוכים ביותר בתולדות תעשיית התעופה. כאשר הרבה חברות הפסיקו לטוס, קטאר איירליינס המשיכה לפעול ולעמוד לצד הנוסעים שלה. על אף משבר הבריאות, המשכנו להגיע לפסגות חדשות".
בנוסף, הוענקו גם פרסים בקטגוריות ספציפיות. את המחלקה הראשונה הטובה בעולם תוכלו למצוא במטוסי סינגפור איירליינס, הצוות האווירי של וירג'ין אוסטרליה נבחר לטוב בעולם וטרקליני העסקים שנבחרו למקום הראשון הם של חברת קוונטאס האוסטרלית.
(הצצה למחלקה הראשונה של סינגפור איירליינס)

Airlineratings פרסמה גם דירוג נפרד של 10 חברות הלואו-קוסט הטובות בעולם בסדר אלפביתי: איזיג'ט, ג'ט בלו איירווייז, ג'טסטאר איירווייז, וולאריס, וייטג'ט אייר, ווסט ג'ט, סאות'ווסט איירליינס, סקוט, פרונטיר איירליינס וריינאייר.
איזיג'ט זכתה בפרס חברת הלואו קוסט האירופית הטובה ביותר, ג'טסטאר איירווייז זכתה בפרס החברה האסייאתית/פסיפית הטובה ביותר וסאות'ווסט איירליינס היא הזוכה מיבשת אמריקה.
2 צפייה בגלריה
מטוס איזיג'ט
מטוס איזיג'ט
איזיג'ט, חברת הלואו-קוסט הטובה באירופה
(צילום: שאטרסטוק)
ג'ופרי תומאס, העורך הראשי של Airlineratings, אמר כי "לכל אחת מהחברת האלה יש רקורד בטיחותי מצוין וכל חברה הביאה לשינוי גדול בשוק שבו היא פועלת. מסאות'ווסט שהחלה את מהפכת הלואו-קוסט בשנת ה-70, לג'ט בלו שהגדירה מחדש את מוצר הלואו-קוסט, כל חברה תרמה באופן גדול לנסיעות ברות השגה".