3 צפייה בגלריה
מלון בורג' אל ערב
מלון בורג' אל ערב
הצצה לנופש יוקרתי בדובאי
(ספיריט)
אם יש לכם 50 אלף שקל פנויים לבזבז על שישה לילות, תקבלו טיסה ישירה במטוס פרטי שמצויד כולו במושבי ביזנס VIP וטיפול בוויזה ובאישור הכניסה לדובאי. וזאת רק ההתחלה.
את הלילות תעבירו בריזורט הנופש היוקרתי "וואן אנד אונלי" (ONE & ONLY THE PALM) שמחזיק בחוף פרטי, בריכת אינסוף -" אינפיניטי" - וסוויטות עם נוף לים.
עוד כתבות בנושא
3 צפייה בגלריה
מלון וואן אנד אונלי
מלון וואן אנד אונלי
סוויטות עם נוף לים. מלון One and Only The Palm, דובאי
(ספיריט)
מתוך עמוד האינסטגרם של מלון One and Only The Palm:
עוד בין האטרקציות, למי שכסף לא מהווה בעיה עבורו, ישנה גם אפשרות להרגיש כמו נהגי מרוצים ליום אחד ולנהוג במכונית ספורט על מסלול המרוצים המשוכלל של דובאי, או לטוס במסוק ולקבל מבט טוב יותר על גורדי השחקים ואי התמרים.
עוד בתוכנית: טיול מדברי וארוחת ערב במתחם יוקרתי שמוקם לכבודכם באמצע המדבר. החבילה משווקת ל-56 איש לבד, כמספר המושבים במטוס הפרטי.
מי שמציע את החבילה הוא איש העסקים שלומי פוגל, מבעלי מספנות ישראל ויו"ר קבוצת אמפא, הפועל בדובאי, עוד בטרם נחתם הסכם השלום בין ישראל והאמירויות, באמצעות חברת "דובר טאוור דובאי".
פוגל חתם לפני שבוע הסכם בין DP וורלד, ענקית ספנות ולוגיסטיקה מדובאי, ומספנות ישראל, שבמסגרתו שתי החברות צפויות לגשת יחדיו למכרז להפרטת נמל חיפה, וכן נשקלת הקמת קו ספנות ישיר מהאמירויות לישראל. אל פוגל חברה טלי יטיב, בעלת ספיריט הפקות, והיא זו שתשווק ותפעיל את פעילות הנופש בדובאי. החופשה שווקה בפנייה ישירה לרשימה של נבחרים בעלי הון.
3 צפייה בגלריה
אוניית הקרוזים FANTASIA שתפליג מהאמירויות דרך ישראל
אוניית הקרוזים FANTASIA שתפליג מהאמירויות דרך ישראל
אוניית הקרוזים FANTASIA שתפליג מהאמירויות דרך ישראל
(MSC)
בשבוע האחרון פורסם בערוץ החופש כי חברת MSC קרוזים תחל להוציא הפלגות מדובאי ואבו דאבי ועד לגנואה שבאיטליה עם עצירה בחיפה, שם יוכלו לעלות ולרדת תיירים ישראלים שיעשו דרך אחת במטוס ודרך שנייה בשיט יוקרתי (הלוך או חזור). זאת בכפוף להסכם השלום הצפוי בין ישראל ועומאן, אשר, לפי הפרסומים, אמור לקרות בקרוב במסגרת חתימת הסכמים עם עוד חמש מדינות, בהן עומאן.