חברת ישראייר הודיעה היום (ה') כי תחל לבצע טיסות לאבו דאבי מיד עם קבלת האישורים הסופיים להפעלת טיסות ישירות מישראל לאיחוד האמירויות.
החברה תציע את טיסותיה לקהל הנוסעים מישראל באמצעות מטוס איירבוס 320, כאשר משך הטיסה יהיה כשלוש שעות וחצי. בכך הופכת ישראייר לחברה הישראלית הראשונה שמודיעה כי תפעיל את הקו הישיר בין המדינות.
3 צפייה בגלריה
מטוס ישראייר עם לוגו איחוד האמירויות וישראל
מטוס ישראייר עם לוגו איחוד האמירויות וישראל
מטוס ישראייר עם לוגו איחוד האמירויות וישראל
(באדיבות ישראייר)
לכבוד חתימת הסכם נרמול היחסים בין ישראל והאמירויות המתוכנן לשבוע הבא בארצות הברית, ישראייר חושפת את העיצוב המתוכנן לאחד ממטוסיה, הכולל עיטור של קו הרקיע של אבו דאבי לצד דגלי ישראל והאמירויות ובשילוב המילים "שלום", "עתיד" ו"שותפות", וכבר בשבוע הבא המטוס המעוצב יצא לטיסות ליעדי החברה ברחבי אירופה.

מחירים לאבו דאבי

מחיר כרטיס טיסה לאבו דאבי יעלה החל מ-299 דולר לאדם וחבילה הכוללת מלון ברמת חמישה כוכבים לארבעה ימים תעלה החל מ-699 דולר לאדם.
"אנו נרגשים לבשר שעם קבלת האישורים הסופיים לביצוע הטיסות לאיחוד האמירויות נבצע טיסות ישירות גם לאבו דאבי. בשבועות האחרונים אנו עדים לעליה בדרישה מהקהל הישראלי לחזור לטוס ולנפוש במדינות שאליהן הישראלים רשאים להיכנס ללא חובת בידוד ואין ספק שיהיה ביקוש רב גם ליעד זה", מוסר גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר.
3 צפייה בגלריה
אבו דאבי קו הרקיע
אבו דאבי קו הרקיע
קרובה מתמיד: בקרוב טיסות ישירות לאבו דאבי עם ישראייר
(צילום: shtturstock)
נזכיר כי לפני כשבוע הגישה החברה בקשה להפעיל טיסות סדירות לדובאי. הבקשה - שנמסרה לרשויות בישראל, בסעודיה ובאיחוד האמירויות - הוגשה כמה שעות לאחר ששר החוץ הסעודי הודיע כי הממלכה תאפשר למטוסים המגיעים וממריאים מאיחוד האמירויות לעבור מעל שטחה האווירי, בהם גם למטוסים מישראל.
אתמול פרסמנו כי במסגרת ההכנות באיחוד האמירויות לבואם של התיירים הישראלים, מחלקת התיירות והתרבות באבו דאבי פרסמה אמש הנחיה לכל בתי המלון להיערך להגיש ולהציע אוכל כשר לאורחים.
בהודעה נכתב כי "מתוך המחויבות של מחלקת התיירות והתרבות לוודא שיוגש אוכל מתאים לכל המבקרים והתיירים באבו דאבי, כל בתי המלון נדרשים לספק אפשרות לאוכל כשר בתפריטים בשירות לחדרים, ובשאר המקומות שבהם מוגשים אוכל ושתייה בתחומם".
בהמשך ההודעה נכתב עוד כי בתי המלון נדרשים להשיג תעודת כשרות, לייעד שטח מיוחד להכנת אוכל כשר במטבחים ולסמן את התפריטים עם האוכל הכשר באופן ברור.

"המקום הכי מטורף בעולם"

בנוסף, נציגי חברות תיירות ויוקרה ישראליות מספרים באולפן ynet על הסכמים ושיתופי פעולה שכבר נחתמו בימים אלו לקראת הגעת התיירים הישראלים לדובאי.
"זה ההסכם הכי מטורף שחתמנו עליו אי פעם", אומרת ל-ynet טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים של "ספיריט הפקות עולם", המתמחה בטיולי יוקרה במקומות אקזוטיים.
יטיב מסיירת בדובאי בימים אלו יחד עם משלחת אנשי עסקים ישראלית. המשלחת, שהגיעה במטוס פרטי בטיסה ישירה, כאן על מנת לסגור הסכמים עם הרשתות המובילות וחברות התעופה באזור.
3 צפייה בגלריה
מלון בורג' אל ערב
מלון בורג' אל ערב
מלון בורג' אל ערב בדובאי
(צילום: ספיריט)
מנחם כהן, מנכ"ל Kosher Luxury Travel בע"מ, מספר על כך שהוא בודק בימים אלו חופשות עבור הקהל הישראלי, כולל חופשות כשרות. "מספר רשתות גדולות של מלונות הזמינו אותנו ואנחנו לקראת חתימה של כמה הסכמים איתן. נעשה חופשות לכל הישראלים. מה שצריך לדעת שפה זה המקום הכי מטורף בעולם, בכל המובנים. כל דבר כאן צריך להיות הכי גדול, הכי רחב", מספר כהן.
לדברי כהן, מחירי אירוח במלון יהיו זולים משמעותית מאלו בישראל "כשמלון ברמת ארבעה כוכבים כאן זה לא כמו בארץ". מחיר במלון מפואר ברמת חמישה כוכבים יעלה 1,500 שקלים ללילה ומטה.
בנוסף, בדובאי מחכות לתיירים אטרקציות מרובות החל מפארק מים ענק ועד טיולים במדבר ושלל יעדים ופעילויות מעניינים לכל המשפחה.