האם דובאי תהפוך ליעד המסיבות הבא של הישראלים? ב-27 בינואר יחל אירוע "ה-מסיבה בדובאי" שיימשך חמישה ימים ויכלול מסיבות בריכה והופעות של שרית חדד ואיתי לוי. מפיק האירוע, תומר מלכה, שוחח עם אולפן ynet וסיפר איך זה יתבצע: "הכל לפי הנחיות הקורונה בדובאי. הצופים במופעים יושבים סביב שולחנות, תחת כיפת השמיים, כשבין שולחן לשולחן יש מרווח של שישה מטרים. כמו כן, בכל שולחן מורשים לשבת עד שישה אנשים".
מלכה הוסיף וסיפר: "לקחנו מקום שיכול להכיל 3,000 אנשים, ואישרו לנו בסך הכל 500 אנשים בהפרדה ובקפסולות. ההנחיות בדובאי הרבה יותר מחמירות מאשר במדינת ישראל. עורכים שם 300 אלף בדיקות ביום, בכל מקום".
מלכה הוסיף והדגיש כי כל כל מי שטס לדובאי עובר בארץ בדיקת קורונה 72 שעות לפני העלייה למטוס.
בתשובה לשאלה אם הוא חושש שהתחלואה בדובאי תעלה והיא תוכרז כמדינה אדומה, השיב מלכה: "הכל פוליטיקה, זה לא יקרה, דובאי לא תהיה אדומה. אם בישראל היינו עובדים לפי ההנחיות שבדובאי, אז לא היה פה סגר, לא ראשון ולא שני. אנחנו לא מתעסקים בפוליטיקה, אנחנו מתעסקים בבידור, לשמח אנשים. אנחנו רוצים שלאנשים תחזור שמחת החיים".
מפיק האירועים נשאל גם בנוגע לשמרנות והחוקים הנוקשים באמירויות. "זה הכל סיפורי תקשורת", השיב מלכה. "צריך לדעת איך להתנהג בדובאי, נכון שזה לא ישראל, אבל ברומא תהיה רומאי. אם הישראלים יתנהגו כמו שצריך ולא יעשו בלגן, אף אחד לא יפריע להם".
1 צפייה בגלריה
דוגמנית על רקע דובאי
דוגמנית על רקע דובאי
שמרנות בדובאי? "הכל סיפורים של התקשורות"
(צילום: shutterstock)
אפשר לעשות אירוע כזה גם בישראל? "ברור, במה הם שונים מאיתנו, מה יודעים לעשות בדובאי שאנחנו בישראל לא יודעים לעשות? הרי זה הכל פוליטיקה. למה לא לעשות קפסולות? למה לא לפתוח את הכל? תפתחו את הבידור, תעשו 500 איש עם בדיקות קורונה לפני".
כמה נרשמו עד כה? אנחנו בתפוסה מאוד גבוהה. ביום רביעי פתחנו את הרשמה, ועכשיו אנחנו לקראת סוף ההרשמה. יש היסטריה". וכמה זה עולה? 2,100 דולר לארבעה לילות לזוג, כולל טיסות, לינה על בסיס חצי פנסיון, העברות, מסים והופעות.
ללא קשר למסיבה, איחוד האמירויות מסתמנת כלהיט החדש של התיירים הישראלים. כתבנו איתי בלומנטל מעדכן כי בחודש שעבר, לפני שחברות התעופה הישראליות החלו לטוס לדובאי, מוקמה איחוד האמירויות במקום התשיעי ברשימת היעדים המובילים בטיסות מנתב"ג עם 4,269 נוסעים מישראל (2.8% מכלל הטיסות) שהמריאו לדובאי ולאבו דאבי. לפי כמות הכרטיסים שנרכשו לחודש הקרוב, איחוד האמירויות אמורים לטפס לשלישייה הראשונה של היעדים המובילים.