בני זוג אמריקנים שמפעילים חשבון אינסטגרם פופולרי (יותר מ-96 אלף עוקבים) ,שמתעד את מסעותיהם ברחבי העולם, עומדים במרכז סערה בגין תמונה "מטופשת", "מגוחכת" ו"מסוכנת" שצילמו מעבר למעקה של בריכה באתר נופש בבאלי.

2 צפייה בגלריה
צילום אינסטגרם שעורר סערה
צילום אינסטגרם שעורר סערה
צילום אינסטגרם שעורר סערה
(Instagram / positravelty)
בשיחה עם "פוקס ניוז" טענו קלי קסטיל וקודי וורקמן כי הם היו בטוחים במשך כל הצילום, שנערך באתר נופש באובוד, זאת מפני שהייתה בריכה נוספת מתחת לקלי. "אנחנו לא מתכוונים להזין את השליליות בנושא זה", כתבו בני הזוג בתגובה למבקרים שכינו אותם מטומטמים, יהרים ונרקסיסטים. "קיבלנו כל כך הרבה אהבה, תמיכה, חביבות ומסרים מתחשבים מחברים, בני משפחה והקהילה שלנו. אנחנו מאוד מאושרים וגאים בכך". השניים הוסיפו והסבירו כי חשבון האינסטגרם שלהם עוסק ביצירתיות, צילום, נחמדות, נקודת מבט ומעל לכל – חיוביות. "בין אם תמונה מצליחה או לא, בין אם היא מתקבלת בצורה כזאת או אחרת, זה לא רלוונטי עבורנו", טענו. "אנחנו מפרסמים את מה שאנחנו אוהבים ומה שאנחנו מאמינים שמציג את האושר, ההרפתקאנות והיצירתיות שלנו". על הביקורת שספגו בכלל התמונה אמרו: "זה הפך להיות עניין גדול יותר ממה שאי פעם היינו יכולים לדמיין, ואנחנו ממשיכים ורוצים רק לדון בדברים חיוביים ובמציאות מאחורי התמונה".

מהזווית הזאת זה באמת נראה פחות מפחיד:

"עובדים גם 14 שעות ביום"

השניים נפגשו בשנת 2017 במהלך טיול בפנמה ומאז הם ביחד. במאי 2018 השיקו חשבון אינסטגרם משותף והשאר היסטוריה. "יש תפיסת שפע מוטעית באינסטגרם", סיפרו. "כשאתה מחשיב את השעות שלוקח להצטלם, לערוך, לפרסום, לכתוב כיתובים ולשמור על קשר עם חברים ואנשי הקהילה, בנוסף לזמן שלוקח לנסוע ממקום למקום, אז זה הרבה עבודה. יש לנו הרבה ימים של 14 שעות עבודה, אבל אנחנו מאוד אוהבים את זה. לא היינו מחליפים את זה עבור שום דבר בעולם, לא משנה כמה מעט אנחנו ישנים". הצמד הפוטוגני סיפר עוד כי "כל יום הוא מיוחד. אין לנו תוכניות קונקרטיות לדבר הבא. היופי בטיול ארוך טווח הוא הגמישות ואנחנו אוהבים לשמור את האופציות שלנו פתוחות". הם טוענים שכל אחד יכול לעשות את מה שהם עושים אם יש לו מספיק חוצפה. "צריך מוטיבציה, נחישות ורצון לקחת סיכון עם התחלה חדשה", סיכמו.

סערה דומה התעוררה גם בחודש שעבר כשזוג הבלוגרים ראקל ומיגל מפורטוגל הצטלמו במהלך נסיעת רכבת בסרי לנקה כשהם נתלים מחוץ לקרון. עוקבים רבים באינסטגרם כתבו כי הם לא אחראים ועלולים לעורר השראה בקרב חקיינים. להגנתם טענו בני הזוג כי הרכבת נסעה לאט מאוד ולכן הצילום לא היה מסוכן. "הוא לא העמיד אותי בסכנה", כתבה ראקל. "אני די עצמאית ועושה מה שמרגיש לי נוח".

2 צפייה בגלריה
זוג בלוגרי מסעות בצילום אינסטגרם מסוכן
זוג בלוגרי מסעות בצילום אינסטגרם מסוכן
הסערה הקודמת
(צילום: Instagram / explorerssaurus_)