לפני כחודש וחצי ארגון פארקי השעשועים של מזרח ומערב יפן פרסם קווים מנחים לגבי האופן שבו צריך להפעיל את הפארקים בתקופת הקורונה. סעיף אחד שתפס את העין – והכותרות – ביקש מהמבלים שעולים על רכבות ההרים לעטות מסכה במשך כל הנסיעה ולא לצרוח. פארק השעשועים פוג'י-קיו היילנד לקח את העניין צעד קדימה וערך תחרות בנושא. במקביל, שניים ממנהלי המקום הדגימו בסרטון כיצד מעבירים נסיעה ברכת הרים מבלי לצרוח (או לשנות את הבעות הפנים).
הפארק מאתגר את אורחיו להעביר את הנסיעה ברכבת ההרים עם הפרצוף הכי רציני שהם יכולים לעשות. ב-BBC דווח כי האורחים מוזמנים לצלם את עצמם ולאחר מכן לפרסם את התמונה ברשת תחת ההאשטג KeepASeriousFace#. המצטיינים יזכו בכרטיסי כניסה חינם. האתגר יימשך עד ל-17 ביולי.
כך נראים כמה מהניסיונות המשעשעים להימנע מצרחות:



בתוך כך, בסרטון וידאו הזוי, שהפך בשבועות האחרונים לוויראלי ברשת, נראים שניים ממנהלי הפארק יושבים ברכבת הרים נוסעת כשעל פניהם הבעה רצינית להחריד שכמעט ולא משתנה במשך כל הנסיעה המטלטלת. בסוף הסרטון מופיע כיתוב ביפנית: "בבקשה תצרחו בלב".
(לצפייה בסרטון המלא)
על פי ההנחיות הנוספות של ארגון פארקי השעשועים של מזרח ומערב יפן, העובדים שמגלמים רוחות רפאים במתקנים של בתים רדופי רוחות צריכים לשמור על "מרחק בריא" מהקורבנות שלהם, כלומר מהמבקרים.
עוד על הפרק: אנשי צוות הפארק, כולל כאלה שנמצאים בתוך בובות או כאלה שמחופשים לגיבורי על, צריכים לשמור על מרחק ראוי מהמבקרים ולהימנע מללחוץ את ידיהם או לתת להם כיפים.
עוד בגזרת גיבורי העל, גיבור שנקלע "לקרב" עם נבל צריך להימנע מלעודד את הקהל להריע עבורו, זאת כדי למנוע צעקות ופליטה של רסיסי רוק פוטנציאליים לאוויר. מתקני מציאות מדומה לא יפעלו, אלא אם כן ניתן יהיה לחטא את המשקפיים באופן מלא.