"אני חושבת שזו הזדמנות נדירה להראות לכולם את העולם ריק מתיירים וזה כיף, אפשר להסתובב. החופים ריקים, הכל פתוח - המלונות והמסעדות. אני ממליצה לכם לנצל את ההזדמנות וכן לצאת לטייל, השמיים פתוחים", אומרת ענבר עדין, בלוגרית טיולים שטיילה לאחרונה במקסיקו.
5 צפייה בגלריה
ענבר עדין במקסיקו
ענבר עדין במקסיקו
הטיול של ענבר עדין בטולום. מקסיקו
(באדיבות ענבר עדין)
עדין, בת 25 מהרצליה, בלוגרית תיירות שמטיילת בכל העולם, הספיקה לבקר רק בשנה האחרונה באתרים הכי אקזוטיים: מסיישל ועד איסלנד. וגם עכשיו הקורונה לא עצרה אותה. עדין בדיוק סיימה לטייל במקסיקו וכעת נמצאת בניו יורק, ארצות הברית ומגלה שהשמיים לא באמת סגורים לישראלים שרוצים לצאת לטייל.
עוד כתבות בנושא:
בריאיון לאולפן ynet היא מספרת כיצד נכנסה גם למקסיקו, בטיסת קונקשן מישראל לניו יורק, ללא בדיקת קורונה. "אפילו לא מדדו לי חום ולא הייתי צריכה להיכנס לבידוד. פשוט נחתתי והתחלתי לטייל". לדבריה, חופי מקסיקו פתוחים לחלוטין לישראלים. עדין טיילה בצד המערבי של מקסיקו וביקרה ביעדים האהובים מאוד על הישראלים בשנים האחרונות - מקנקון ועד טולום.
5 צפייה בגלריה
ענבר עדין במקסיקו
ענבר עדין במקסיקו
פתוחים וריקים מתיירים. אחד המלונות בטולום
(באדיבות ענבר עדין)
5 צפייה בגלריה
ענבר עדין במקסיקו
ענבר עדין במקסיקו
(באדיבות ענבר עדין)
"מקבלים אותנו בשמחה. שמחים לראות את התיירים חוזרים ובמיוחד את הישראלים", מתארת עדין. "מבחינת הקורונה חשוב לזכור שהכל שם פתוח, כל המסעדות גם ככה בחוץ, החופים פתוחים והם רחבים, ענקיים. גם לטייל בג'ונגלים וביערות - לא מרגישים את הקורונה כמו בישראל. במסעדות, המלצרים כן שומרים על ההנחיות ונמצאים עם מסכות, סורקים ברקודים לתפריטים אבל חוץ מזה ההרגשה בטוחה לגמרי".
5 צפייה בגלריה
ענבר עדין במקסיקו
ענבר עדין במקסיקו
"הכי כיף לטייל עכשיו"
(באדיבות ענבר עדין)
עם זאת, בימים האחרונים פורסמו דיווחים על עלייה בתחלואה במקסיקו, על כך עונה עדין כי "עדיין מרגיש יותר בטוח לטייל כאן מבארץ כי הנתונים ברובם מתייחסים למקסיקו סיטי ולשם לא הגעתי, שם התחלואה גבוהה. בחופים, בטולום למשל שישראלים מאוד אוהבים, ריק, יש קצת תיירים מהעולם אבל האופי של המלונות זה מלונות קטנים, אין מה לחשוש, הם שומרים על הניקיון ואני באמת ממליצה".
5 צפייה בגלריה
ענבר עדין במקסיקו
ענבר עדין במקסיקו
כל האתרים פתוחים. עדין במקסיקו
(באדיבות ענבר עדין)
עדין, שמתעדת את טיוליה ומצלמת הכל עם רחפן, דואגת לעדכן את עוקביה בחשבון האינסטגרם ובבלוג הטיולים שלה אודות טיוליה ואיך הכל מתנהל בתקופה זאת. "אני מקבלת אלפי תגובות מישראלים שחושבים שאי אפשר לטוס, שהשמיים סגורים אבל השמיים פתוחים וחשוב לי כל הזמן לעדכן בלייב, משדות התעופה, מהטיולים שלי, כדי שבאמת יוכלו לראות שזו הזדמנות נדירה לטייל".
ומה לגבי מחירים? המלונות במקסיקו ידועים במחירים הדי גבוהים, בעיקר באזור החוף המערבי, ביחס לשכנותיה במרכז ובדרום אמריקה. "מחירי מלונות מ-20 דולר ללילה ועד 500 דולר ומעלה. בעקבות הקורונה, יש המון הנחות בכל המלונות, גם בהכי יוקרתיים. המקסיקנים כל כך מוכנים לתיירים, החדרים עוברים ניקיון וחיטוי ונותני השירות תמיד עם מסכה", כותבת עדין בעמוד האינסטגרם שלה.
ואם תהיתם מה תעשה עדין כשתחזור מטיוליה בעולם לשבועיים של בידוד בארץ, אל דאגה יש לה הרבה עבודה לעשות. "אני מתכננת לעבור על אלפי התמונות והסרטונים שצילמתי. לכתוב בבלוג, יש לי המון עבודה. אני חייבת להגיד שזה מרגש לטייל בתקופה הזאת כי בכל מקום שאני נכנסת אליו המקומיים כל כך שמחים לראות תיירים. זה גם מרגש אותי להעביר לישראלים את המצב בעולם".
לתמונות נוספות ופרטים על טיוליה של ענבר עדין בארץ ובעולם - היכנסו לעמוד האינסטגרם