מרצדס מתחילה לשווק בישראל את סוללת דגמי חטיבת הביצועים AMG. החל ב-A קלאס הקומפקטית בהיצע ועד רכב הפנאי הגדול GLE, במחיר שנע בין בערך חצי מיליון שקלים ליותר ממיליון.
הגרסאות הקיצוניות ביותר מבין ההיצע הן ה-A45 וה-CLA45 שישווקו כאן רק בגרסאות "S" הבכירות במחיר של 520 אלף שקל ו-570 אלף שקל בהתאמה. הן מצוידות במנועי טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר עם 421 כ"ס. לדברי מרצדס, מנוע הארבעה צילינדרים החזק ביותר ברכב בייצור סדרתי. בעזרת תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ל-A45 S או עשירית יותר במקרה של ה-CLA45, בדרך למהירות מרבית זהה ומוגבלת של 270 קמ"ש.
למערכת המיתלים גיאומטריה ייחודית לדגם עם קפיצים ובולמי זעזועים (אדפטיביים) נוקשים יותר, מוטות מייצבים מעובים, קורת רוחב מאלומיניום מתחת למנוע ומוט גישור בין בתי בולמי הזעזועים המסייעים להקשחת המרכב. להגה כיול ייחודי ומערך הבלמים כולל דיסקים גדולים (360 מ"מ וקאליפר בן שש בוכנות מלפנים 330 מ"מ מאחור). הדיפרנציאל האחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, כולל הכוונת מומנט ומאפשר מצב "דריפט" לטובת החלקות כוח, כך מרצדס.
בנוסף תשווק כאן גם ה-CLA35 AMG הצנועה יותר במחיר 470 אלף שקל. גם היא מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 אך ההספק המרבי עומד על 306 כ"ס. תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד מעבירה את הכוח להנעה כפולה - קדמית בבסיסה עם מצמד רב-דיסקיות, המעבירה את הכוח לאחור עד לחלוקה שווה (50-50) בין הסרנים. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות, 0.2 שניות יותר מה-A35 AMG, בדרך למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
עוד ישווק כאן ה-GLC במרכב רגיל או קופה לאחר שעבר מתיחת פנים קלה שעיקרה מסך מגע גדול יותר ("10.25) ולוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3). גרסאות 43 (676 אלף שקל ו-696 אלף שקל בהתאמה) יתמודדו מול מתחרים כמו אודי SQ5 וב.מ.וו X3 M40i. הוא מצויד במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר כפול מגדשי טורבו המפיק 390 כ"ס ומשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.
ה-63S (ב-915 אלף שקל ו-936 אלף שקל לקופה) יתמודד מול מתחרים כמו אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק וב.מ.וו X3M ו-X4M. הוא מצויד במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר כפול מגדשי טורבו המפיק 510 כ"ס. השידוך הוא לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (MCT עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט) והנעה כפולה המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.
האחרון ברשימה הוא ה-GLE53 AMG המצויד במנוע שישה צילינדרים בטור העדכני של מרצדס עם מערכת היברידית קלה 48V. התפוקה עומדת על 435 כ"ס, 68 כ"ס יותר ממה שמפיקה אותה יחידה ב-GLE450. השידוך הוא לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות (0.4 שניות פחות), בדרך ל-250 קמ"ש. המנוע גם מקבל סעפת פליטה שונה האמורה להקנות לו צליל ערב יותר.