קבלו את מקלארן 620R, גרסת קצה ל-570S עם מכלולים ממכונית מירוץ ורישוי לכביש הציבורי. רק 350 יחידות ייוצרו, עם תג-מחיר של כרבע מיליון פאונד באנגליה, (1.14 מיליון שקל לפני מיסים).
מול מי מתמודדת יצרנית מכוניות הספורט הבריטית המוערכת? בעוד ה-600LT שלה מתחרה בפורשה 911 GT3, ה-620R היא התשובה לגרסת הקצה GT3 RS. היא עושה שימוש באותו מנוע V8 מרכזי ומוגדש בנפח 3.8 ליטר המוכר של מקלארן, ובהתאם לשמה הוא מפיק 620 כ"ס שמשוגרים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. הזינוק ל-100 קמ"ש? 2.9 שניות. ל-200 קמ"ש: 8.1 שניות, בדרך ל-322 קמ"ש מרביים.
ההבדלים העיקריים בינה ל-600LT נוגעים למערכות המיתלים, בלמים, אווירודינמיקה וצמיגים. יחידות קויל-אובר (בולם בתוך קפיץ) מגיעות ישירות מגרסת המירוץ עם אפשרות לכיוון ידני (32 מצבים) של שיכוך והחזרה, הקפיצים והמוטות המייצבים קשיחים יותר ויש אפילו דיאטה קלה במשקל הבלתי מוקפץ.
מלפנים הותקנו מסיטי אוויר גדולים המאפשרים כוח הצמדה של 65 ק"ג, בעוד מאחור הותקן ספוילר גדול עם אפשרות כיוון ידני וכוח הצמדה מרבי של 185 ק"ג. הבלמים עשויים קרבון (390 מ"מ וקאליפר בן 6 בוכנות מלפנים, 380 מ"מ וארבע בוכנות מאחור) ובכל פינות המרכב יש צמיגי פירלי P-זירו טרופאו (R 225/35 מלפנים, 285/35 מאחור) על חישוקי "19 ו-"20 בהתאמה עם מנגנון נעילה מרכזי. לדברי מקלארן, המכונית תוכננה כך שניתן יהיה להתקין צמיגי סליקס ייעודיים למסלול ללא כל שינויים למערכות האחרות.