אם לוותר על דירה ולגור בקרוואן נשמע לכם מוזר זה רק מכיווןן שעוד לא הכרתם את נמרוד איטח (41), שבנוסף לדירה הדו-קומתית על גלגלים שבנה לעצמו הוא מתפרנס מאוטובוס למסיבות רווקים ולימוזינה עם ג'אקוזי שיצר ב-10 אצבעותיו. אכן, ג'אקוזי. קבלו:
הכל החל בחלום הגדול מספר איטח, לגור בקרוואן, עם בת זוג שתסכים לחלוק איתו את אורח החיים השונה. אבל היא לא הגיעה, בינתיים לפחות, ונמאס לו להמתין. "אם זה היה תלוי בי, הייתי מגשים את החלום הזה מזמן, אבל אמרתי 'זהו', אל תחכה למישהי הזו. פשוט תגשים את החלום שלך, תעשה את זה. ועשיתי", הוא מספר.
וצריך לראות את החלום הזה, כדי להאמין שזו מציאות. הקרוואן הדו-קומתי שבנה לעצמו חונה ממש על קו הים, מתנוסס לגובה של חמישה מטרים וכולל את כל מה שהייתם רוצים, ועוד קצת מה שחלמתם. "זה כי החלטתי שאם כבר אני מגשים את החלום, זה יהיה משהו שאין לאף אחד".
2 צפייה בגלריה
(צילום: ירון שרון)
שאלה פשוטה, איך למדת לבנות קרוואן?
"לא למדתי כלום. האמת היא שעד כיתה ב' הייתי מאוד חרוץ. מכיתה ב' ואילך כבר איבדתי את זה. לא יכולתי לשבת בשקט לשנייה אחת. וכבר בתור ילד בניתי עגלות עם גלגלים, המצאתי עגלה מעץ עם מנוע ומצבר. אבל זה היה כילד. עכשיו אני בוגר, וממציא דברים של בוגרים".
ואתה בטוח שלא עדיף לגור בבית רגיל עם ארבע קירות בטון?
"ממש לא. יש פה הרי הכל. מכונת כביסה, מקרר, מיטה, כבלים, שירותים רגילים, אינטרנט וכמובן נוף לים. מה יותר טוב מזה".
ומה הכי כיף בחיים האלה?
אני מתעורר לקול הגלים, לא צריך שעון מעורר. את הקפה אני שותה במרפסת למטה או למעלה, מול הים. יורד גשם ונהיה קר? אני מקפל את הכל, מניע את המשאית ועובר לגור איפה שבא לי".
2 צפייה בגלריה
(צילום: ירון שרון)
את הכישרון הזה החליט איטח למנף גם מבחינה מסחרית, ולא רק למען הנפש. והתוצאה - שני כלי רכב ייחודיים שנועדו למסיבות. הראשון הוא אוטובוס-חלומות שכולל מערכת קריוקי, פינות ישיבה מעור וג'אקוזי. ויש לאוטובוס הזה גם אחות קטנה, לימוזינה סופר-מפוארת. גם היא עם ג'אקוזי, אם תהיתם.
למה שמישהו ירצה לחגוג באוטובוס ולא בוילה עם בריכה?
"כי קודם כל זה גימיק. זה משהו אחר. וילה עם בריכה יש הרבה, לופטים יש מלא. אוטובוס, פחות".
ולימוזינה, זה בכלל מוזר
קניתי רכב, חתכתי אותו לשניים, הארכתי אותו באמצע ובניתי ג'אקוזי. אין שום בעיה. היא אמנם לא נוסעת על הכביש וצריכה גרר, אבל אנחנו גוררים את זה לכל מקום שאליו מזמינים אותנו.
מה הלאה?
"יש לי עוד הרבה המצאות בראש, אבל החלום העיקרי הוא משהו לעוף איתו. לבנות משהו שאני יושב עליו, מחזיק בג׳ויסטיק ועף איתו לאן שאני רוצה".
אתה לא צריך ללמוד להטיס קודם?
"לא צריך. אני אלמד תוך כדי עבודה".