בקצרה:
  • פולסטר הפכה את ה-2 החשמלית למכונית ראלי
  • עם שדרוג למיתלים, מערכת ההנעה וכמובן הצמיגים
  • שיווק המותג בישראל או ייצור סדרתי למכונית? לא בקרוב
חשמל, ביצועים ושלג: חטיבת הביצועים החשמלית של וולוו חושפת אב טיפוס למירוצי קרח על בסיס ה-2, זו שבגרסתה האזרחית היא התשובה השוודית לטסלה מודל 3. השדרוג שעברה הפך אותה לדבר הקרוב ביותר לרכב ראלי, רק עם הנעה חשמלית נקייה מזיהום.
השינוי העיקרי מתבטא במערך המיתלים, עם קפיצי סליל רכים ב-30% ובולמי זעזועים של אוהלינס מתכוונים ידנית. לצד אלה יתווספו מוטות גישור בין בתי בולמי הזעזועים מלפנים ומאחור. על האחיזה אחראים צמיגי קרח ייעודיים וממוסמרים (490 על כל גלגל) על חישוקי "19 של OZ.
בקרת שיגור חשמלית: כבסיס משמשת הגרסה הבכירה לדגם עם צמד מנועים חשמליים, אבל עם הספק של 476 כ"ס, גבוה ב-68 כ"ס מהדגם הסדרתי. נוספה גם בקרת שיגור שתאפשר (על אספלט יבש) זינוק מהיר יותר מ-4.7 שניות של הגרסה הרגילה. מערכת הבלימה - ברמבו מלפנים - נותרה ללא שינוי. מבחינת מראה אין שינויים רבים, למעט תוספת ארבעה גופי Led בחרטום, ושאקלים לחילוץ בפגוש הקדמי והאחורי. בתא הנוסעים הוצבו מושבי רקארו ספורטיביים.
מה אנחנו חושבים: לוולוו ולחטיבת הביצועים החשמלית שלה יש היצע דגמים משובחים, יעילים ואיכותיים, אבל לא ממש מרגשים. אב הטיפוס שהציגה נראה בדיוק גרסה שמסוגלת להוסיף מעט צבע לאולם התצוגה שלה, בעיקר בעידן בו התחרות על לקוחות "חשמליים" הופכת לקשה מבעבר. זה לא יקרה, וחבל שכך. גם חבל - שפולסטאר לא משווקת עדיין בישראל.